به مناسبت سالروز تأسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به‌دستور امام راحل (ره)، کارکنان حفاظت هواپیمایی فرودگاه پارس آبادمغان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۲۵۸۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

دیدار کارکنان حفاظت هواپیمایی فرودگاه پارس آباد با امام جمعه این شهرستان پارس آباد

به گزارش خبرگزاری بسیچ از اردبیل، در اين ديدار كه در دفتر امام جمعه شهرستان پارس آباد برگزار شد، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي امام جمعه پارس آباد با تبریک سالروز تأسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به‌دستور امام (ره)، وظیفه تامین امنیت در مسافرت های هواپیمایی را ضروری دانست و گفت: تامین امنیت خطوط هوایی در شرایط امروزی ماموریتی بزرگ است که سپاه پاسداران این ماموریت را به خوبی انجام می دهد.

وي از سپاه حفاظت هواپيمايي فرودگاه شهرستان پارس آباد مغان در راستاي اجراي مأموريت‌هاي خطير خود و ايجاد امنيت و آرامش مردم در مسافرت‌هاي هوايي که موجب افتخار و سربلندي سپاه و نظام مقدس جمهوري اسلامي شده‌اند، قدرداني کرد.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه شهرستان پارس آبادمغان نيز در اين ديدارا گفت: از زمان استقرار سپاه در فرودگاه های کشور تاکنون هیچگونه هواپیما ربایی و مشکل امنیتی در خطوط هوایی بوجود نیامده است.

سروان پاسدار جواد مجرد افزود: این یگان در پارس آباد مغان کار تامین امنیت فرودگاه اين شهرستان را بر عهده دارد که تاکنون در این زمینه مشکلی وجود نداشته است.

وی تصريح كرد: سپاه پاسداران با هوشیاری و آمادگی کامل کار تامین امنیت خطوط هوایی را انجام می دهد و اجازه نخواهد داد در این زمینه مشکلی به وجود آید.

ارسال نظرات