مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه برنامه اجرایی کنترل علف های هرز گندم درلرستان از مناطق جنوبی استان آغاز شد.اظهار داشت: این پروژه انجام خواهد شد .
کد خبر: ۹۰۹۲۵۸۸
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

مجید جوادی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان،  با اشاره به اینکه برنامه اجرایی کنترل علف های هرز گندم درلرستان از مناطق جنوبی استان آغاز شد.اظهار داشت: این پروژه انجام خواهد شد .

 وی افزود: در این راستا سموم علف کش با تنوع مطلوب تامین و تدارک دیده شده و کشاورزان در این زمینه به هیچ وجه نگرانی نداشته باشند.

 مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه این عملیات با بیش از  ۵ هزار دستگاه سمپاش پشت تراکتوری در استان به انجام خواهد رسید تصریح کرد:  آموزشهای لازم در خصوص کالیبراسیون و کنترل انواع سمپاشها به انجام خواهد رسید.

 وی ادامه داد: اکیپ های شبکه مراقبت و پیش آگاهی، جهت رد یابی و اطلاع رسانی به موقع به کشاورزان تشکیل شده تا در کنار کشاورزان مباحث فنی و اجرایی منتقل شده است.

  جوادی  به کشاورزان توصیه نمود جهت انجام  عملیات بموقع و فنی به کلینیک های گیاهپزشکی مراجعه و بر اساس توصیه های فنی آنها اقدام به مبارزه نمایند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات