خبرهای داغ:
پایگاه علمی بسیج شهید زرهرن شیروان مورد بازدید فرمانده سپاه پاسداران استان خراسان شمالی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۹۲۶۳۷
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
بازدید فرمانده سپاه پاسداران استان خراسان شمالی از پایگاه علمی بسیج شهید زرهرن شیروان 
 
به گزارش سرویس خبری بسیج علمی، در حاشیه این بازدید سردار سید حسین مرتضوی در گفتگو با خبرنگار ما در خراسان شمالی، با تبریک هفته پژوهش درباره فعالیت های علمی بسیج اظهار کرد: تفکر بسیجی که در نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و بسیاری از مسئولین متعهد نظام از آن برخوردارند باعث شده بسیاری با یک نگاه علمی و تجربی به کار همه سدها را از سر راه بردارند.
 
 مرتضوی افزود: وقتی ریشه یابی می کنیم درمی یابیم بسیاری از موفقیت ها به خاطر همین روحیه و تفکر بسیجی است و  تلاشگران بسیحی هیچ بن بستی برای رسیدن به هدف خود قائل نیستند.
 
وی با بیان اینکه بسیج امروز بسیج ده ها میلیونی است گفت: همه نخبگان و تمامی فرهیختگان و کسانی که درجات علمی بالایی دارند اول خودشان را بسیجی می دانند و عضوی از خانواده بزرگ بسیج هستند و همه این پیشرفت ها را مدعون بسیج می دانند و روز به روز شاهد موفقیت علمی بیشتر آنان هستیم. 
 
مرتضوی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری درباره حمایت از نخبگان و فرهیختگان ادامه داد: مقام معظم رهبری همه شاخص ها را مشخص کرده اند و همه مسئولین نظام را موظف کردند که  فضایی برای افراد ایده مند و باانگیزه و توانمند فراهم آورند تا برای دستیابی به نیاز های نظام هیچ چیزی مانع راهشان نباشد و تمامی مسئولین وظیفه دارند میدان را برای  نخبگان و فرهیختگان فراهم کنیم.
 
فرمانده سپاه پاسداران استان خراسان شمالی درباره پایگاه علمی بسیج شهید زرهرن گفت: اتفاقات بسیار ارزشمندی را در این پایگاه علمی شاهد هستیم که مهمترین آن تلاش بی وقفه جوانان مسجدی و بسیجی است که با اندک بضاعتی بزرگترین نتایج را گرفته اند.
 
وی اضافه کرد: اینگونه رویدادها موجب ایجاد الگوی درست اسلامی برای جوانان است که همراه با رضایت والدین تعالی و پیشرفت آنان را نیز در پی دارد.
 
 مرتضوی با بیان اینکه ظرفیت جوانان و نخبگان مثال زدنیست در ادامه گفت: جوانان نخبه با توانایی های بی شماری که دارند می توانند همراه با  هوشمندی پروژه های تاثیر گزار را به سرانجام رسانده و گره گشا و بن بست شکن باشند و دشمن را حساس کنند.
 
به گزارش سرویس خبری بسیج علمی، پایگاه علمی شهید زرهرن شیروان که به احترام شهید مدافع حرم شهید سرهنگ دوم مرتضی زرهرن نام گرفته است وابسته به بسیج بوده و از دو سال قبل فعالیت خود را شروع کرده و از طرح های علمی پژوهشی و نخبگان حمایت می کند.
ارسال نظرات