جشنواره هنر مقاومت امروزو همزمان با رونمایی از کتاب "سربلند،شهید حججی از نگاه هنرمندان" از خانواده این شهید در شهر اصفهان تجلیل می کند.
کد خبر: ۹۰۹۲۶۴۶
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت فتح خبرگزری بسیج ، امین صافی زاده مدیر روابط عمومی این جشنواره با اعلام این خبر گفت: همزمان با مراسم اختتامیه ورک شاپ های اموزشی بخش تبلیغات شهری که با استقبال خیره کننده و چشمگیر علاقمندان در استان اصفهان همراه بود ازخانواده شهید والامقام و سربلند مدافع حرم محسن حججی نیزتقدیر خواهد شد.
صافی زاده افزود:این مراسم عصر امروز و از ساعت 15 در سالن همایش های حوزه هنری استان اصفهان و با حضور جمعی از اساتید هنر های تجسمی کشور از جمله اقایان مسعود نجابتی، استاد حسین چمن خواه،سید محسن حسینی،مجتبی مجلسی و سید هادی قادری و شخصیت های و مسئولین استانی برگزار خواهد شد.
پنجمین جشنواره هنر مقاومت، در 10 بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» توسط گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح با دبیری مسعود نجابتی دی و بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات