مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: آثار و اسناد دفاع مقدس به‌عنوان نمادی از مقاومت باید حفظ شود و همه پاسداران و جهادگران در راستای حفظ آثار تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۰۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ عباس بایرامی امروز در جمع خبرنگاران در رشت اظهار داشت: تلخ‌ترین خاطره از کار در سپاه، از دست دادن بهترین افراد و دوستان در دوران دفاع مقدس و در زمان مأموریت‌های راهیان نور بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به شکر نعمت 32 سال خدمت در سپاه و توفیق حضور خویش در عملیات‌های مختلف اشاره کرد و افزود: از جمله توفیقاتی که خداوند به بنده عنایت کرد، مشاهده بهترین بندگان خدا در سال‌های دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس بود.

بایرامی با بیان اینکه در مجموعه بسیج دانشجویی و در کنار جوان‌های با انگیزه فعالیت داشته است افزود: امام(ره) در زمان قبل از انقلاب نسبت به یاران و جوانان انقلابی و با انگیزه اشاره کرد و نسل جوان باید در مجموعه سپاه و بسیج و عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به حضور خویش در مجموعه هیئت رئیسه سپاه و مسئولیت معاونت هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: بنده 4 سال توفیق خدمت در پست معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان را داشتم و از مجاهدت‌ها  و تلا‌ش‌های هم‌رزمان، معاونان و دیگر اشخاص تشکر می‌کنم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه به عنوان خادم در کنگره 8 هزار  شهید استان گیلان فعالیت کرده است گفت: برنامه‌های ارزشمندی نظیر فصل شیدایی، ستارگان، خدمت‌ به خانواده شهدا و اجرای نمایش و همایش‌ها انجام شد.

بایرامی با بیان اینکه حضور بسیجیان و سبزپوشان سپاه سبب افزایش انگیزه‌های مأموریت‌های سپاه شده است افزود: برنامه‌های دیگری نظیر راهیان نور، قرارگاه راهیان امام حسن عسکری(ع) و قرارگاه راهیان نور اعلم‌الهدی که با فعالیت‌های دانشگاهیان همراه بوده است انجام شد.

وی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های انجام شده در سپاه و عرصه‌های مختلف و کسب توفیقات به عنایت پروردگار و امام(ره) و شهدا بوده است ابراز داشت: همواره شکرگزار عنایات پروردگار، ائمه معصوم(ع)، امام(ره) و شهدا هستم و باید پاسدار اسلام باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: بنده از روح بلند شهید مهدی خوش‌سیرت و دیگر شهدا قدرانی می‌کنم و از فرماندهان و دیگر همکاران تشکر کرده و طلب حلالیت دارم.

بایرامی به وجود صفات عبودیت، تقوا، اخلاص و از خودگذشتگی در سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران بدون امام(ره)، شهدا و ولایت مفهوم ندارد و سپاه  همچنان  در مسیر درست و ولایت حرکت می‌کند.

وی با اشاره به موضوع مهم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آثار و اسناد دفاع مقدس به‌عنوان نمادی از مقاومت باید حفظ شود و همه پاسداران و جهادگران باید در راستای حفظ این آثار تلاش کنند و مساله اسناد دفاع مقدس، موزه و دانش‌نامه دفاع مقدس جدی گرفته شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات