معاون عمرانی استاندار لرستان از سد معبر به‌عنوان یک مشکل در روان‌سازی پیاده‌روها یاد کرد و گفت: شهرداری‌ها نسبت به رفع این موضوع هرچه سریع‌تر اقدام کنند.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۱۰
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد مرادپور عصر امروز در جلسه ستاد مناسب‌سازی لرستان با اشاره به روند مناسب مناسب‌سازی در استان اظهار کرد: امروز وقتی ساختمانی ساخته می‌شود بایستی استانداردهای مناسب‌سازی در نقشه نظام مهندسی آن رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان ساخت نیز نظام مهندسی نظارت‌های لازم را برای اینکه هیچ‌گونه تعدی به حریم کوچه و یا خیابان نبایستی صورت نگیرد، انجام دهد.

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به نظارت‌های شهرداری و نظام مهندسی در خصوص رعایت مناسب‌سازی در زمان صدور پایان کار بیان داشت: هیچ‌گونه ضعف قانونی برای اجرای مناسب‌سازی برای ساختمان‌های قدیم و جدید وجود ندارد.

مرادپور ادامه داد: در گذشته بسیاری از مدیران اعتقادی به مناسب‌سازی نداشتند اما اکنون در حال اصلاح آن هستند، ضمن اینکه دستگاه‌ها هیچ‌گونه مشکل اعتباری در این خصوص ندارند.

وی رعایت مناسب‌سازی را در زیباسازی شهر مؤثر خواند و گفت: پیشنهاد می‌شود در موافقت‌نامه‌های ادارات استان عنوان مناسب‌سازی و نه تجهیز و تعمیر ذکر شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان همچنین از دانشگاه علوم‌پزشکی خواست که بر مناسب‌سازی مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی نظارت کرده و طی بازه زمانی  6 ماهه آینده اصلاحات لازم انجام شود.

مرادپور از سد معبر به‌ عنوان یک مشکل در روان‌سازی پیاده‌روها یاد کرده و از شهرداری‌ها خواست که نسبت به رفع این موضوع هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات