خبرهای داغ:
حجت الاسلام ریاحی:

مدافعان حرم، مدافعان انقلاب اسلامی هستند

مراسم سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم؛ شهید عبدالمهدی کاظمی با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی خمینی شهر در جوار امامزاده نجم الدین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۳۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این مراسم، حجت الاسلام ریاحی با اشاره به نقشه ها و اهداف استکبار در راه اندازی فتنه داعش گفت: مهم ترین هدف استکبار، مقابله با انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور اندیشه های الهی آن بود و مدافعان حرم هم در راستای دفاع از انقلاب اسلامی وارد عرصه آن جهاد مقدس شدند که به فضل الهی، خون شهدای مدافع حرم باعث رسوایی، روسیاهی و شکست فتنه گران و منافقان گردید.

وی با تاکید بر نقش انگیزه در ارزش دهی به اعمال آدمی افزود: نیت الهی مدافعان حرم باعث شد که خداوند خریدار آنها شود و لباس عزت دنیا و آخرت را بر قامت آنان بپوشاند، اگرچه کوردلانی هستند که نمی توانند این معامله شیرین معنوی را ببیند.

ریاحی با بیان خصوصیات شاخص شهید عبدالمهدی کاظمی اظهار داشت: ولایتمداری، احترام همراه با محبت به پدر و مادر و التزام و توصیه به نماز جماعت و اول وقت از ویژگی های بارز ایشان بود که مکرر از زبان خانواده و دوستان بازگو می شود که البته همه جوانان انقلابی باید متخلق به این اخلاقیات باشند

ارسال نظرات