ناظری در گفتگو با بسیج:

نفوذ عناصر فتنه 88 در لایه های مدیریتی عامل بروز مشکلات معیشتی

یک محقق جوان گفت: جریان "تکرار می کنیم" به دنبال بازتولید فتنه آمریکایی در کشور است و هر روز با یک عنوان قصد تطهیر خود در بین ملت را دارند،اینکه گفتند تکرار می کنیم منظور آنها احیاء فتنه و تطهیر سران فتنه بود.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۴۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صابر ناظری دانشجوی برتر در حوزه جشنواره های نانو و محقق جوان بسیجی در گفتگوی اختصاصی با بسیج گفت: مردم ایران در روز نهم دی ماه با حرکت بصیرانه و به موقع خود انسجام ملّی در برابر گفتمان انقلاب اسلامی و راه امام و رهبری را نشان دادند.

وی افزود: متأسفانه نفوذ عناصر فتنه 88 در لایه های دستگاه ها سبب شکل گیری و بروز مشکلات معیشتی ،بیکاری و آسیب های اجتماعی در کشور شده است،به این دلیل که تفکر فتنه 88 به دنبال تنش آفرینی در کشور است که نمونه های آن در فتنه 78 و 88 نمود پیدا کرد.

این محقق جوان تأکید کرد: جریان "تکرار می کنیم" به دنبال بازتولید فتنه آمریکایی در کشور است و هر روز با یک عنوان قصد تطهیر خود در بین ملت را دارند،اینکه گفتند تکرار می کنیم منظور آنها احیاء فتنه و تطهیر سران فتنه بود.

ناظری ادامه داد: در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی باید روحیه جهادی داشته باشیم و ملت برای رسیدن به سعادت باید دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب را همیشه مد نظر داشته باشند.

این دانشجوی برتر در پایان خاطر نشان کرد: مطرح کنندگان سازش همان توهین کنندگان به اباعبدالله (ع) در روز عاشورا هستند و امروز هم به دنبال زیر پا گذاشتن روحیه انقلابی و عزت مردم در برابر ایادی کفر و استکبار می باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار