مختاری از مدیران بسیجی برتر استان در گفتگو با بسیج:

تقویت نظام اسلامی در چهل سالگی نیازمند مدیران شایسته و انقلابی است

یک مدیر موفق گفت: تقویت و استحکام نظام اسلامی در چهل سالگی انقلاب فقط با انتخاب مدیران شایسته و لایق امکان پذیر است،مدیران شایسته کشور را از بحران های مختلف نجات می دهند.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۵۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ابوالفظل مختاری مدیر نمونه و موفق استان و برنده جایزه های متعدد از جشنواره های مدیران در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: از بزرگترین افتخارات انقلاب اسلامی تبدیل یک رژیم طاغوت محور به یک حکومت مردم سالار دینی است که اساس انقلاب بر پایه ارزش های دینی بنا شده است.

وی افزود: حرکت و استحکام انقلاب اسلامی به مدیران و مسئولان باورمند بستگی دارد، به عبارتی تشکیل جامعه تراز انقلاب اسلامی به شایستگی و جامع‌الشرایط بودن مدیران و کارگزاران آن جامعه وابستگی مستقیم دارد،می توانیم این موضوع را در شرایط امروز به مدیریت غربی و مدیریت اسلامی تعبیر کرد.

این مدیر موفق در سال های 92 تا 95 اظهار داشت: آنچیزی که امروز در مدیران کشور احساس می شود تقوای شخصی و تقوای عمومی است که اگر تقوا در مدیران به اندازه ای کامل رشد کرده باشد به تکیلف محوری تبدیل می شود که در این موقعیت به تکلیف محوری مسئولیتی می رسند و باعث دلسوزی آنها در دستگاه های خود می شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه آنچیزی که امروز در اداره ها و نهادها مشاهده می کنیم عدم دغدغه و دلسوزی مدیران و حتی مسئولین است،اگر مدیر دغدغه مند و دلسوز باشد و بر اساس تکلیف محوری کار کند تمام تلاش خود را برای اصلاح امور به کار می گیرد و مسئله ابتکار عمل یک موضوع رقابتی خواهد شد.

وی تأکید کرد: از مهمترین آفات نظام مدیریتی دغدغه مند نبودن و ابتکار عمل نداشتن مدیران است،معیارهای دینی برای انتخاب مدیران ارشد باید جدی گرفته شود و دستگاه های مسئول با جدیت در انتخاب مدیران حساس باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تقویت و استحکام نظام اسلامی در چهل سالگی انقلاب فقط با انتخاب مدیران شایسته و لایق امکان پذیر است،مدیران شایسته کشور را از بحران های مختلف نجات می دهند و امید دشمنان را ناامید خواهند کرد و از هرگونه نفوذی جلوگیری خواهد شد.

ارسال نظرات