رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: 39 واحدی صنعتی و تولیدی که در استان تحت تملک بانک بودند بار دیگر به چرخه تولید بازگشتند.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۸۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جهانگیر شاهمرادی  در نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و تولیدی البرز که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در استانداری این استان برگزار شد، افزود: 168 واحد تولیدی و صنعتی در دوره های مختلف به تملک بانک درآمده اند که از این تعداد تاکنون 39 واحد به چرخه تولید بازگشته اند.

 39 واحد تولیدی در تملک بانک های البرز به چرخه تولید بازگشتند

وی اظهار داشت: حفظ اشتغال یکی از مهم ترین برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت است که به این منظور در تلاش هستیم تا دیگر واحدها را نیز دوباره فعال کنیم.

شاهمرادی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی از دیگر اولویت های وزارت است گفت: به این منظور از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 156 مورد تسهیلات چهار هزار و 735 میلیارد ریالی دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: البرز از نظر اقتصادی یکی از جاذبه های سرمایه گذاری است که به این منظور 21 طرح با مشارکت سرمایه گذار خارجی در این استان در دست اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز گفت: یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که امروز دامن سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی را در این استان گرفته، بحث شعاع 120 کیلومتری شهرک صنعتی اشتهارد است که بخشی از این سرمایه گذاران عنوان می کنند در صورتی که این مصوبه اصلاح نشود استان را ترک می کنیم.

شاهمرادی افزود: در شرایط امروز کشور که واحدهای صنعتی و تولیدی نیازمند حمایت هستند، نیاز است که برای اصلاح این مصوبه که در نیمه راه دامن ما را گرفته است اقدام جدی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها