دبیر ستاد اجرایی پنجمین جشنواره «سرودهای حماسی و آواهای انقلابی» در لرستان با اشاره به تشکیل هفت کمیته برای برگزاری جشنواره «سرودهای حماسی و آواهای انقلابی» اعضای ستاد اجرایی این رویداد فرهنگی ـ هنری را معرفی کرد.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۰۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فریدون کریمی والا، دبیر ستاد اجرایی پنجمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج و مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج در لرستان، رئیس، دبیر، مدیر اجرایی و مسئولان کمیته‌های فضاسازی و تبلیغات، اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، اجرایی و برنامه‌ریزی و کمیته اسکان و تشریفات این رویداد فرهنگی و هنری را معرفی کرد.

طی احکام جداگانه‌ای امیر نصیربیگی مسئول جشنواره، مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان رئیس ستاد اجرایی استان لرستان، فریدون کریمی‌والا مسئول سازمان بسیج هنرمندان لرستان به عنوان دبیر ستاد اجرایی تعیین و منصوب شدند.

حامد حکیم‌زاده به عنوان مدیر اجرایی، امین هنامی مسئول کمیته فضاسازی و تبلیغات و مجتبی رومانی مسئولیت کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی جشنواره را بر عهده دارند این در حالی است که مسعود پورحمزه مسئولیت کمیته اجرایی و برنامه‌ریزی و ابراهیم طهماسبی کمیته اسکان و تشریفات جشنواره سرودهای حماسی و آوازهای انقلابی را اداره می‌کنند.

اين جشنواره برای اولين بار در سطح ملی در لرستان از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ دی ماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات