خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به در پیش بودن حماسه با شکوه 9 دی و تجدید میثاق ملت با امامت و ولایت گفت: حماسه 9 دی نشانه بصیرت و زمان شناس بودن ملت عزیز و شریف ما است.
کد خبر: ۹۰۹۲۹۶۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

حماسه 9 دی نشانه بصیرت و زمان شناس بودن ملت ایران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی در جلسه اخلاق و نشست سیاسی در جمع سربازان و کارکنان سپاه ناحیه همدان در خصوص اخلاص و ضرورت آن در زندگی اظهار داشت: اگر هر انسانی بخواهد در دنیا و آخرت از اعمالش بیشترین اثربخشی دنیوی و بیشترین اجر اخروی را داشته باشد باید همه اعمالش را خالصانه برای رضای الهی انجام دهد و همه توجهش به خداوند متعال باشد.

وی افزود: فلسفه همه اعمال انسان افزایش اخلاص است اما آن عملی که بیش از اعمال دیگر اخلاص در آن ظهور و بروز دارد، روزه گرفتن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «ما روزه را بر شما واجب گردانیدیم شاید که با تقوا شوید»؛ بنابراین روزه چون یک عمل قرین شده با اخلاص است باید نتیجه‌اش تقوا شود در غیر این صورت به آن هدف مورد رضایت خداوند نایل نشده است.

وی همچنین با توجه به در پیش بودن حماسه با شکوه 9 دی و تجدید میثاق ملت با امامت و ولایت به بررسی این حادثه پرداخت و گفت: حماسه 9 دی نشانه بصیرت و زمان شناس بودن ملت عزیز و شریف ما است.

علیی عنوان کرد: حماسه 9 دی نشان داد آن جایی که پای مقدسات و ارزش‌های الهی در پیش باشد ملت در صحنه هستند و هرگز از مقدساتشان کوتاه نخواهند آمد و خیانت‌های  دشمنان و خائنان را به شدیدترین شکل جواب خواهند داد.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی تو دهنی‌های همیشگی ملت ایران به آنانی بود که گمان می‌کنند مردم از آرمان‌های خود گذشته‌اند و از انقلاب خود به همین راحتی خواهند گذشت؛ اما فراموش کرده‌اند که این انقلاب با جان‌فشانی ملت ایران به دست آمده و درخت تناوری است که ریشه در جان‌های ملت ایران دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات