مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

گازرسانی به ۳۴۱ روستای لرستان در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: طرح گازرسانی به ۳۴۱ روستای استان در دست اجرا است که پیش بینی می‌شود تا دهه فجر امسال ۲۰۰ روستا از این خدمت برخوردار شوند.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۳۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، غلامرضا لطفعلیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گازرسانی به 201 روستای استان در 9 ماهه امسال سبب شد اکنون یکهزار و 400 روستا از نعمت گاز بهره مند شوند.افزود: اولویت امسال اجرای طرح های روستایی است که گازرسانی به 341 روستا از محل بند 'ق 'تبصره 2 بودجه سال 1393 کل کشور در حال اجرا است.
وی افزود: با تکمیل طرح های در دست اجرا بیش از 17 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد که لرستان در این زمینه جز استان های موفق کشور محسوب می شود.
لطفعلیان با بیان اینکه کار گازرسانی به 45 روستای دیگر استان در مرحله انتخاب پیمانکار است، اظهار داشت: اکنون بیش از 99 درصد جمعیت شهری و 86 درصد جمعیت روستایی لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان اضافه کرد: مشترکان لرستانی ماه های مهر و آبان امسال 220 میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 15 میلیون متر مکعب کاهش یافته است.
لطفعلیان افزود: مصرف گاز در ماههای مهر و آبان امسال به ترتیب 91 و 144 میلیون متر مکعب بوده که باوجود افزایش حدود 30 هزار مشترک جدید، روند کاهشی داشته است.
وی روند کاهش مصرف گاز استان را بیانگر توجه ویژه مشترکان به صرفه جویی دانست و اظهار داشت: بیشترین مصرف روزانه در 2 ماه اخیر ( مهر و آبان ) با بیش از چهار میلیون مترمکعب 24 آبان بوده که عمده آن مربوط به بخش خانگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات