توزیع بیش از ۱۰۰ تن مرغ منجمد در بازار لرستان

سرپرست معاونت بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان از عرضه بیش از ۱۰۰ تن مرغ منجمد و ۵۴ هزار شانه تخم مرغ در این استان به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها از امروز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۴۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسین دالوند  امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار لرستان و تاکید مدیریت ارشد استان، با هماهنگی‌های صورت گرفته ۱۰۰ تن مرغ منجمد از امروز بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های منجمد توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مرغ منجمد با قیمت 8 هزار و 500 تومان به صورت عمده توزیع خواهد شد، افزود: قیمت مصرف کننده هر کیلو مرغ منجمد 8 هزار و 900 تومان است.

سرپرست معاونت امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: همچنین برای کنترل قیمت‌ها ۵۴ هزار شانه تخم‌مرغ با قیمت عمده ۴۳۰ تومان برای هر دانه و شانه‌ای ۱۳ هزار تومان در خرم‌آباد توزیع خواهد شد.

دالونداظهار داشت: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود در صورت نیاز به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت هایمان معتمد مراجعه کنند و در صورت هرگونه تخلف نیز مراتب را با ۱۲۴ در میان بگذارند.

وی گفت: کلیه عاملین موظف به نصب پلاکارد بوده و باید کالاهای در حال توزیع را در معرض دید عموم قرار گیرد.

این مسئول اظهار داشت: لازم به ذکر است شرایط به گونه‌ای مهیا شده که در تمامی استان مرغ منجمد با قیمت مصوب و در شهرستان خرم‌آباد نیز تخم مرغ توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات