خبرهای داغ:
یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی:

جاسوسی و اختلاف افکنی از مهم ترین ابزارهای دشمن است

یکی از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی در همایش بصیرت حفاظتی کارکنان سپاه میانه با اشاره به فعالیت های براندازانه و روزافزون دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون، گفت: دشمن در بحث جاسوسی و اختلاف افکنی بین قومیت ها، نقش اساسی دارد.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۸۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قهرمان اشرفی با بیان اینکه تمامی شواهد حاکی از آن است که دشمنان قسم خورده و منافقان کوردل و ضدانقلاب، در طول 40 سال عمر انقلاب نه تنها فعالیتشان کمتر نشده است بلکه دشمنی شان با نظام و انقلاب، روز به روز بیشتر شده است، اظهار کرد: جاسوسی و اختلاف افکنی از مهمترین ابزارهای دشمن است و برای دستیابی به اطلاعات دلخواهشان از تمامی شگردها و شیوه های مختلف به صورت مستقیم، غیرمستقیم و نامحسوس استفاده می کنند.

   وی فضای مجازی را یکی از بهترین ابزارهای جمع آوری اطلاعات و نفوذ دشمن عنوان کرد و گفت: اگر روش استفاده از فضای مجازی را ندانیم، به راحتی به عاملی برای تکمیل پازل اطلاعاتی دشمن تبدیل خواهیم شد.

جاسوسی و اختلاف افکنی از مهم ترین ابزارهای دشمن است

   اشرفی تاکید کرد: رعایت اصول ورود در فضای مجازی، افزایش سطح آگاهی خود و خانواده نسبت به تهدیدات و فراگیری روش استفاده صحیح از این فضا و عدم بکارگیری گوشی های دارای مسائل طبقه بندی شده و اطلاعات و فایل های خانوادگی، می تواند ما را از بسیاری از آسیب های فضای مجازی، مصون نگه دارد.  

   وی با تاکید بر معنویت افزایی، تقویت مسائل دینی را سدی محکم بر سر راه بسیاری از بزهکاری ها عنوان کرد و افزود: بسترهای آلودگی به بزه های اجتماعی در فضای مجازی فراهم است و کوچکترین غفلت در نحوه بکارگیری این فضا و دوری از معنویت، مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها