خبرهای داغ:
برای نخستین بار در سراسر کشور کتاب شعر قصه های پهلوون شهید محسن حججی ویژه کودکان و نوجوانان با شعرهای علی چمن‌نژاد یان ملقب به شاعر صلوات توزیع شده که این کتاب شعر  ارزشمند در قالب مسابقه و جایزه در جهت ارج نهادن به رشادت های شهدای مدافع حرم  در فروشگاه فرهنگی مذهبی عصر انتظار هندیجان در دسترس عموم مردم قرارگرفته است.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۹۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، انتشار کتاب شهید مدافع حرم بنام قصه های پهلوون محسن حججی همزمان با سراسر کشور در هندیجان توزیع  شده است.
 
بسیجی رحیم عبادی مسئول فروشگاه فرهنگی مذهبی عصر انتظار هندیجان اظهار داشت : کتاب شعر قصه های پهلوون شهید محسن حججی از باارزش ترین کتاب هست که برای نسل های کنونی کودک و نوجوان و نسل های آینده مفید و تاثیرگذار است.
 
وی افزود : دو کتاب بی سر نامه برای شهید حججی و کتاب شعر قصه های پهلوون شهید محسن حججی به زبان های عربی ، انگلیسی چاپ و در حال به چاب رسیدن زبان فرانسه ایی هست.
 
وی بابیان توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب سفارشات فراوانی در جهت نشر کتاب های انقلابی و مذهبی و مخصوصا حماسه های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را دارد و کتاب شعر قصه های پهلوون شهید حججی در این راستا برای کودکان و نوجوانان انتشار یافته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها