فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

به لبخند دشمن نباید اعتماد کرد

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: خط مقدم ما امروز همسان با مرز اسرائیل شده است، این اوج اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران را نشان می دهد،که آمریکایی ها را هراسان و عصبانی کرده است.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۰۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، یادواره شهدای گمنام با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه زابل، امامان جمعه منطقه سیستان رئیس دانشگاه آزاد، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل برگزار شد.

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: شهدای گرانقدر دفاع مقدس اوج قله انقلاب هستند که با تلاش خود توانستند اقتدار و امنیت را به کشور هدیه بدهند.

وی افزود: اگر بخواهیم برای وصف انقلاب اسلامی و همچنین بهترین شاخص‌های این نظام الهی الگویی را به جامعه معرفی کنیم و آن را ملاک و معیار همه‌ی برنامه هایمان در زندگی شخصی و حوزه مسئولیتی قرار دهیم شهدا بهترین انتخاب برای ما هستند.

سردار گشتاسبی با اشاره به این مطلب که امروز اگر از امام به عنوان معمار انقلاب اسلامی یاد می‌شود، به جهت اینکه انسان‌های بزرگ و با روحیه انقلابی به امام لبیک گفتند و حماسه ۸ سال دفاع مقدس را آفریدند، ادامه داد: به فرمان امام(ره) شهداء و رزمندگان اسلام در برابر استکبار جهانی ایستادند تا انسانیت و عدالت در دنیا زنده بماند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ۳۰ سال از دفاع مقدس می‌گذرد، اما همچنان منش ایثارگری در جامعه زنده است، این نتیجه حرکت در مسیر درست انقلاب اسلامی و رشادت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در جای جای میهن اسلامی همانند نوری می‌درخشد اظهار داشت: خط مقدم ما امروز همسان با مرز اسرائیل شده است، این اوج اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران را نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها را هراسان و عصبانی کرده است.

این مسئول تصریح کرد: بیش از یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان زندگی می‌کنند، اما آمریکایی‌ها تنها از مسلمانان ایران هراس دارد، این نشان از آن دارد که انقلاب در مسیر مستقیم و صحیح در حال حرکت است تا در سراسر جهان گسترش یابد.

سردار گشتاسبی همچنین بیان داشت: امنیتی که امروز در کشور و حتی خارج از مرز‌های ایران شاهد هستیم دشمن را عصبانی کرده، لذا همه باید برای امنیت کشور تلاش کنیم، همچنین دشمن در تلاش است تا وحدت و انسجام ملت را برهم بزند، لذا باید هوشیار باشیم که هیچ وقت به لبخند آمریکایی‌ها اعتماد نکنیم، بلکه وحدت و انسجام می‌تواند به ما در رسیدن به پیروزی کمک کند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آمریکایی‌ها از مطیع بودن ما در برابر رهبری عصبانی هستند، و تمام تلاش خود را می‌کند که فاصله میان ملت و رهبری بیاندازند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار