با همکاری جامعه پزشکی سپاه حضرت عباس (ع) استان و باهدف امدادرسانی به بیماران مناطق محروم استان طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم در اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۸۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم در اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با همکاری جامعه پزشکی سپاه حضرت عباس(ع) استان و باهدف امدادرسانی به بیماران مناطق محروم استان طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم در اردبیل آغاز شد.

حبیب اجاقی متخصص و چشم‌پزشک نامدار اردبیلی در حاشیه آغاز این طرح اظهار داشت: اولویت ما خدمات‌رسانی به بیماران مناطق محروم استان است که اجرای این طرح یک فرصت بسیار مناسب برای ما فراهم می‌کند تا از ظرفیت پزشکان استان در راستای ارائه خدمات درمانی به بیماران ساکن در مناطق محروم و دورافتاده استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم از برنامه‌های اصلی این طرح است که هر ساه ماه یک بار با محوریت شهدای مدافع حرم اجرا می‌شود و امروز این طرح در بیمارستان امام رضا(ع) آغاز شد که در قالب اجرای این طرح امروز بیماران بخش ثمرین اردبیل با سرویس رایگان رفت و برگشت بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان ویزیت شدند.

اجاقی اظهار کرد: غربالگری رایگان بیماران نیز در قالب اجرای این طرح مد نظر قرار گرفته به طوری که آن‌هایی که نیاز به عمل جراحی دارند برای ادامه روند درمانی معرفی شوند و بقیه نیز زیرپوشش درمان دارویی قرار می‌گیرند که این موضوع برای ما به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است تا بتوانیم بیماران را در پروسه زمانی کوتاه در پروسه درمان و بهبودی قرار دهیم.

وی اظهار کرد: امروز نیز در نخستین اجرای این طرح در استان بیماران چشمی ویزیت شدند و داروهای رایگان به بیماران ارائه شد و ادامه طرح در سایر روستاها و مناطق محروم اجرا می‌شود که هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

ارسال نظرات