در روزهای آغازین زمستان دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد بندر جاسک به روستاهای محروم شرق بندر جاسک سفر کرده تا اندکی از غبار محرومیت را از آنها بردارند.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۸۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ برگزاری اردوهای جهادی توسط جوانان انقلابی این مرزو بوم در مناطق محروم کشور سبب شده نور امید در دل های مردمانی که از نظر امکانات در فقر قرار گرفته روشن شود و جهادگران با فعالیت های خود رنگ و بوی تازه ای به آن مناطق بخشند.

در حال حاضر به فضل الهی و برکت انقلاب اسلامی اردوهای جهادی دیگر واژه ای غریب در میان کلمات نیست و روزانه خبرهای مختلفی در این زمینه دریافت می کنیم که جهادگران مسیر خدمت را برگزیده اند و برای زدودن محرومیت به مناطق دور افتاده کشور سفر کرده اند.

دانشجویان پیشگامان همیشگی اردوهای جهادی و محرومیت زدایی بوده اند تا با فعالیت های گوناگون عمرانی، علمی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم بذر امید را آنجا پرورش دهند و با خدمت بی منت خود گره ای از مشکلات مناطق محروم را بگشایند.

اینبار دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر جاسک هرمزگان دست به کار شده و با جمع آوری کمک های مردمی در روزهای آغازین زمستان به روستاهای محروم شرق بندر جاسک سفر کرده تا اندکی از غبار محرومیت را از انها بردارند.

این دانشجویان جهادگر که گروه خود را به نام شهید ابراهیم هادی منور ساخته اند با تهیه امکانات اولیه زندگی شامل بسته مواد غذایی، مواد شوینده، میوه، لباس گرم و کفش برای کودکان محروم ان منطقه نوری از امید به روستاهای نریگی و گزرک بندر جاسک بخشیدند

ارسال نظرات