آیت الله هاشمی شاهرودی عمرپربرکت خودراصرف مجاهدت وخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۲۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی بااشاره به عروج ملکوتی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله سیدمحمودهاشمی شاهرودی ضمن اظهارتاسف ازدرگذشت ایشان بااشاره به زندگی بابرکت وخدمات آن بزرگواردرطول چهل دهه انقلاب افزود:آیت الله هاشمی شاهرودی عمرپربرکت خودراصرف مجاهدت وخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود.

وی درادامه گفت:خدمات ارزشمندی از این عالم فقیه ووارسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار مانده است که هرگز فراموش نمی‌شود و از باقیات الصالحات ایشان خواهد بود.

منتشلواضافه کرد:حقیتاحوزه‌های علمیه و مراکز علمی دینی با رحلت آیت‌الله سید محمودهاشمی شاهرودی، شخصیت، مرجع و عالم بزرگی که تمام دوره‌های زندگی‌اش را وقف اسلام کرد از دست داد.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد:مجاهد نستوه آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی علاوه براینکه در کنار امام و رهبری، همراه همیشگی و صدیق انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند از چهره‌های ارزشمند و برجسته به شمارمی آمدندکه در محضرآیات عظام و مراجع بزرگ تقلید تلمذ نموده و منشاء آثار و برکات فراوانی در حوزه‌های مختلف اجرایی و مسئولیت‌های مهم کشوربوده است که این خیرات وبرکات فراموش شدنی نیستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات