دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان:

بداخلاقی نماینده مجلس منکر آشکار است که باید جلوی آن گرفته شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان نماد وحدت و انسجام ملی می باشند و مسئولان باید به دنبال مطالبات به حق مردم باشند.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۴۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
سرهنگ پاسدار محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: متاسفانه چند روزی است که در فضا‌های مجازی کلیپی از بداخلاقی یکی از نمایندگان مجلس که مربوط به این استان می‌باشد منتشر شده است که این بداخلاقی شایسته مردم استان سیستان و بلوچستان نمی‌باشد و مظهر یک منکر آشکار است.

وی با اشاره به این مطلب که مردم سیستان و بلوچستان دارای شاخصه‌های ایمان، اخلاق، صبوری، ولایتمداری، مرزداری و مرزبانی و نماد وحدت و انسجام ملی در کشور اسلامی هستند افزود: ضمن تشکر از سایر مسئولین و نمایندگان استان انتظار است که با پیگیری این عزیزان چهره واقعی استان به درستی طرح و این حرکت که متعلق به خصوصیات استان ما نمی‌باشد محکوم و از کارمند اهل سنت گمرک که به وظیفه قانونی خود عمل نموده است به حق پشتیبانی و حمایت شود.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: بداخلاقی یک منکر آشکاری است که به هر دلیلی برای آن توجیحی نیست و استفاده از کلمات سخیف و دور از شان و انتظار یک مسئول می‌باشد و فضاسازی در مجلس برای کشاندن این مطلب به مسائل قومی و مذهبی جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی که مظهر وحدت و انسجام می‌باشد ندارد چرا که کارمندی که به او توهین شده خود یکی از عزیزان اهل سنت می‌باشد.

وی افزود: یکی از ضعف‌هایی که در این حرکت مشخص شد جدیت در پیگیری و ارتباط لازم برای هماهنگی و ورود به گمرک بوده است که امید داریم این نیز به طور جدی که برای مطالبات واقعی مردم لازم است انجام گیرد. در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است که این ورود و برخورد برای مطالبه‌ی حقوق مردم استان و حوزه انتخابیه نامبرده نبوده است که امید است پیگیری‌ها در جهت مطالبات واقعی مردم که بر اثر شرایط خشکسالی و ضعف‌های مدیریتی بوجود آمده است باشد.

اکبری بیان داشت: هرچند تهدید به استعفا و برگشت به دانشگاه و استادی دانشجویان عزیز خود نیاز به رفتار و الگو‌های اسلامی دارد که این با نوع ادبیات بکار گرفته شده توسط این نماینده عزیز همخوانی ندارد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: رسالت ما انسجام وعمق بخشی داخلی است و جای دارد مسئولین استانی با نماد اخلاق و الگوی رفتاری، چهره واقعی مردم استان سیستان و بلوچستان را آنگونه که شایسته مردم این استان است به کشور معرفی کنند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن این بداخلاقی صورت گرفته انتظار دارد با توبه فرد متخلف به درگاه خداوند و پوزش از ملت ایران جبران این بداخلاقی را بنماید
ارسال نظرات