یه مناسبت گرامیداشت هفته پژو هش نشست هم اندیشی نخبگان و پژو هشگران بسیجی استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۴۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت هفته پژوهش نخبگان و پژوهشگران بسیجی خواهر و برادر گرد هم جمع شدند، در این مراسم سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: کار‌های علمی و پژوهشی یکی از کار‌های مهم و سختی است که متاسفانه دیده نمی شود و مدیران و مسئولین درک درستی از آن ندارند.

وی افزود: علم و پژوهش از جایگاه بالا و حساسی برخوردار است؛ که باید مدیران و مسئولان را در جهت انجام این مهم تشویق و ترغیب کنیم تا این مهم در جامعه فراگیر شود.

سرهنگ فقیری بیان کرد: علم را باید در هر شرایط و مکانی کسب کنیم چرا که تولید علم فقط بحث انتقال علم نیست و در این راستا قدرت و جرات علمی مهم و لازم است.

وی ادامه داد:۳ هزار بسیجی پژوهشگر و نخبه در استان فعالیت دارند که بر اساس تفکرات بسیجی با روحیه پیشروندگی و پیشبرندگی در میدان‌ها حضور داشته و دارند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: از گروه‌های علمی و پژوهشی و نخبه توقع داریم واقعیات را بیان و جا‌هایی که به کار علمی و پژوهشی نیاز است آن را دنبال و به صورت علمی و واقعی این مهم را اجرا تا مسئولان این باور را داشته باشند که بسیج در کنار مدیران مانع نیستند بلکه عاملی برای رشد توسعه و پیشرفت است.
ارسال نظرات