خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
دکتر نصر رئیس پژوهشکده ی رویان اصفهان گفت : با توجه به پتانسیل بالای نیروی انسانی جوان و متخصص متأسفانه زیرساخت ها و امکانات در کشور جهت کارهای پژوهشی فراهم نشده است.
کد خبر: ۹۰۹۳۳۱۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی مقاومت امام صادق (علیه السلام) اصفهان دکتر نصر رئیس پژوهشکده ی رویان در حاشیه بازدید کارکنان این ناحیه از پژوهشکده رویان اصفهان به مناسبت هفته  پژوهش گفت : به لطف خداوند تاکنون افتخارات بزرگی را کسب نموده ایم و جزء چند کشور برتر جهان  هستیم و همچنین در آسیا مقام سوم را داریم   ولی باز هم تا رشد و شکوفایی راه زیادی در پیش روی ماست.

دکتر نصر در ادامه تأکید کرد : ما استعدادها و نخبگان و دانشمندان جوان زیادی داریم و این یک پتانسیل خیلی خوبی است ولی متأسفانه زیرساخت ها و امکانات در کشور جهت کارهای پژوهشی فراهم نشده است.

در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار علی مقوا ساز فرمانده ی ناحیه ی مقاومت امام صادق (علیه السلام) اصفهان گزارشی ار فعالیت های علمی و پژوهشی بسیجیان ارائه و تأکید کرد بسیج و سپاه آماده  هرگونه همکاری و تعامل با این پژوهشکده جهت رشد وشکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

گفتنی است درپایان کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) از بخش های مختلف پژوهشکده ی رویان اصفهان بازدید و از نزدیک با فعالیت های این مجموعه آشنا شدند.

ارسال نظرات