سرهنگ عباسی در شورای هیئت اندیشه ورز بسیج کارمندان:

توجه به مسجد محوری در برگزاری میزهای خدمت بسیج کارمندان/ حضور بیش از 35 مدیر از دستگاه های مختلف برای رفع مشکلات مردم در میزهای خدمت

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان تأکید کرد: طرح میز خدمت بسیج کارمندان با همکاری اقشار مختلف بسیج و نهادها و دستگاه های مختلف در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم و حل مشکلات آنها به خصوص در اداره های استان در مساجد شهر اراک و شهرستان های استان مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۳۴۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی در هیئت اندیشه ورز این سازمان با اشاره به وظایف اصلی این سازمان برای حفظ سلامت اداری در دستگاه ها گفت: سیاست های اصلی سازمان بسیج کارمندان در افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه ها و ادارات خلاصه می شود که این در قالب طرح های مختلف توسط بسیجیان و مدیران بسیجی در اداره ها انجام خواهد شد.

سرهنگ عباسی با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی ،رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام افزود: ایشان یکی از مبارزان انقلابی و چهره های درخشان درعلوم اسلامی بودند که هم در حوزه های علمیه منشأ برکات فراوان شدند و هم در مناصب بالای حکومتی منشاء خدمات ارزشمند برای اعتلای کشور بودند.

وی در این خصوص ادامه داد: اینجانب از سوی خود و آحاد کارکنان و کارمندان بسیجی در اداره های استان مرکزی، این ضایعه  را به حضرت امام خامنه ای (دام ظله)، مراجع عظام تقلید، عموم مومنان و ملت شریف ایران و بیت معظم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداومند منان برای وی غفران و رحمت الهی مسئلت داریم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان تأکید کرد: طرح میز خدمت بسیج کارمندان با همکاری اقشار مختلف بسیج و نهادها و دستگاه های مختلف در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم و حل مشکلات آنها به خصوص در اداره های استان در مساجد شهر اراک و شهرستان های استان مرکزی برگزار می شود.

وی افزود: از عوامل مهمی که این طرح خدمتی در مساجد برگزار می شود می توان به آمیخته کردن مشکلات با ظرفیت عظیم مسجد می باشد که در حقیقت هدف در برگزاری این نوع میز خدمت ها با رویکرد مسجد محوری همراه است.

سرهنگ عباسی تصریح کرد: بسیج برای روزهای بحران به وجود آمده و بسیجیان دلاور همیشه در صحنه آماده اند،همچنین سازمان بسیج کارمندان وظیفه خود می داند که برای رفع مشکلات مردم در اداره ها مدیران و کارمندان بسیجی را جهادی وار در بین مردم آورده و شنونده مشکلاتشان باشند و در راستای رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

وی افزود: برگزاری طرح میز خدمت در مساجد فقط مختص به یک روز نیست و طی روزها و مناسبت های مختلف برنامه ریزی شده است در استان این طرح خدمتی همواره برقرار باشد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: کانال سازمان بسیج کارمندان کلیه فعالیت ها و برنامه های این سازمان را پوشش خواهد داد و پاسخگویی به شبهات و سوالات را در دستور کار گذاشته است.

وی در این خصوص ادامه داد: آدرس کانال سازمان بسیج کارمندان @Basijkarmandanmarkazi است که در شبکه اجتماعی های فعال در کشور فعالیت می کند.

سرهنگ عباسی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین نشریه "خدمت بی منت" جهت انتشار دستاوردهای بسیج کارمندان در اداره های استان در نظر گرفته شده است که توزیع آن به شکل اینترنتی خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار