حوزه علمیه خراسان رضوی:

آیت الله هاشمی شاهرودی در عرصه سیاسی و فرهنگی منشاء خدمات شایانی به اسلام و نظام اسلامی بود

مدیریت و اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پیامی ارتحال مرحوم آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی، رئیس مجمع تسلیت مصلحت نظام را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۰۹۳۳۸۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مدیریت و اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پیامی ارتحال مرحوم آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی، رئیس مجمع تسلیت مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانسوز عالم فرهیخته، سیاستمدار وارسته و مجاهد خستگی‌ناپذیر حضرت آیت‌الله حاج سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی موجب تألم و تأثر حوزه علمیه خراسان گردید.

ایشان در طول زندگی با برکت خود با مجاهدت و تلاش علمی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و در کنار تربیت شاگردان عالم و فاضل، در مسئولیت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی نیز منشاء خدمات شایانی به اسلام و نظام اسلامی بود. آن فقیه وارسته عضو مجمع جهانی اهل بیت (ع)، عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، رئیس و مؤسس مؤسسه دائرة‌المعارف فقه اسلامی بر مذهب اهل بیت (ع)، عضو و نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری، عضو و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو فق‌های شورای نگهبان، رئیس قوه قضائیه، رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه بود و در کنار مقام معظم رهبری حفظه‌الله به شایستگی به انجام وظیفه و رسالت خویش اهتمام ورزیدند.

ارتحال این شخصیت عظیم القدر را به حضرت بقیة‌الله‌الاعظم، امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن عالم جلیل‌القدر علو درجات و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار