تقی زاده حسین
مصاحبه با فرمانده حوزه شهید بهشتی در رابطه با برگزاری مسابقه کتابخوانی ، اهداف ، جوایز ، موضوع داستان کتاب ، معرفی نویسنده کتاب صحبت شده
کد خبر: ۹۰۹۳۳۹۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اراک ، فرمانده حوزه شهید بهشتی یکی از اهدف برگزاری این مسابقه را، گرامی داشت هفته بصیرت اشاره کرد . وی با اشاره به موضوع داستان گفت : این کتاب مستند داستانی ست که به بررسی رخداد های بعد از انتخابات سال 88 می پردازد.

وی ادامه داد: این مسابقه کتابخوانی ویژه پایوران ، سربازان وظیفه و بسیجیان می باشد که برای هر گروه جداگانه جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.

بادرستانی یکی دیگر از اهداف اجرای این مسابقه را بعد از ترویج فرهنگ کتاب خوانی ، لزوم افزایش بصیرت خوانندگان دانست که این امر پشتوانه محکمی برای آنان در مواجه با فتنه های پیش رو می باشد .
وی در ادامه با توجه با کلام گهربار امیرالمومنین علی(ع) که فرمودند: الكُتبُ بَساتينُ العُلَماءِ؛ کتاب ها بوستان های دانشمندان است، افزود: بالا رفتن آگاهی و سطح معلومات بسیجیان ، پایوران و سربازان ، موجب ترویج رشد فکری و بصیرت انقلابی در جامعه خواهد بود.
وی درمورد مهلت شرکت در مسابقه گفت : علاقه مندان برای شرکت در مسابقه تا 10دی ماه سال جاری فرصت دارند وی می توانند از محل های اعلام شده با 25 درصد تخفیف کتاب را دریافت نمایند.
فرمانده حوزه شهید بهشتی افزود : اهدای جوایز به نفرات برتر باحضور نویسنده کتاب حجت السلام حدادپور خواهد بود
ارسال نظرات