حفظ اسلام از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب / آمریکا به دنبال کاستن نفوذ ایران در منطقه است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب این است که اسلام به‌عنوان جوهره اصلی حکومت دینی حفظ‌شده است.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۱۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در یادواره 175 شهید غواص که در حسینیه ثارالله سپاه بروجرد برگزار شد اظهار داشت: چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ماندگاری انقلاب جزء معجزات است و علیرغم اینکه در طول این چهل سال دشمنان توطئه‌ها و ترفندهایی داشته‌اند اما انقلاب اسلامی ایران روزبه‌روز سرافرازتر می‌شود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران هزاران دستاورد به همراه داشته که ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، پزشکی و دیگر بخش‌ها موفقیت‌هایی را کسب کرده است.

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب این است که اسلام به‌عنوان جوهره اصلی حکومت دینی حفظ‌شده و علاوه بر این تنها کشوری هستیم که قانون اسلامی ایران اسلامی منطبق با قرآن نوشته‌شده است.

وی گفت: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی، دفاع از مستضعفین و عدالت‌خواهی از مهم‌ترین اهداف این انقلاب است.

 وی با اشاره به مردم‌سالاری دینی و حضور مردم در عرصه‌های مختلف بیان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم نقشی در سرنوشت کشور نداشتند اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم‌سالاری دینی جایگزین حکومت دیکتاتوری شد و مردم در سرنوشت کشورشان سهیم شدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید بر مطالبه گری از مسئولان تصریح کرد: مسئولان وظیفه خدمت به مردم رادارند و نباید اجازه داد مسئولان در خواب باشند و با باندبازی فرصت خدمت را بگیرند که باید مردم مطالبه گری محترمانه را موردتوجه قرار دهند.

وی با اشاره به افول آمریکا افزود: سیاست فعلی آمریکا این است که نفوذ ما را در منطقه کاهش دهد تا جایی که با فروش تسلیحات نظامی به برخی از کشورها به دنبال این است آن‌ها را در برابر ما قرار دهد اما در همه توطئه‌ها با شکست همراه شده‌اند.

 به گفته وی حفظ وحدت، دوری از دوقطبی در جامعه، امید دادن به مردم، خدمت به مردم باید مدنظر باشد و مسئولین باید به درون کشور و ظرفیت‌های داخل نگاه داشته باشند و نگاهشان را از دشمن بردارند.

سردار کشکولی با اشاره به سالگرد عملیات کربلای 4 گفت: عملیات کربلای 4 زمینه‌ساز فتح الفتوح کربلای 5 بود و زمینه را برای خاتمه جنگ باز کرد که رزمندگان لرستانی در این عملیات حضور مؤثری داشتند و لشگر 57 لرستان با همراهی دیگر رزمندگان شلمچه را گرفتند و راه را برای عملیات کربلای 5 باز کردند.

وی اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی ایران با اخلاص و توکل بر خدا وارد میدان نبرد با دشمن شدند و تا پای جان ایستادند و اکنون 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و علیرغم همه دشمنی‌ها، انقلاب اسلامی ایران روزبه‌روز سرافرازتر و سربلندتر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار