روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در پیامی ارتحال «سید محمود شاهرودی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۹۳۴۲۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸

در این پیام آمده است:


خبر درگذشت عالم انقلابی و فاضل وارسته، عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله سید محمود شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأثر و تألم گردید.


با نهایت تأثر ضایعه فقدان آن عالم عامل، استاد برجسته و مبارز خستگی‌ناپذیر در عرصه جهاد و اجتهاد همواره در خدمت اسلام، قرآن و انقلاب و یار و یاور حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده و عمر پربرکت خود را به تدریس و تربیت طلاب، ارائه نظرات فقهی و اصولی بدیع، فعالیت‌های مؤثر سیاسی و قبول مسئولیت‌های متعدد در نظام جمهوری اسلامی ایران برای انجام خدمات شایان و اساسی سپری نموده و اخلاق حسنه، تواضع، سعه‌صدر، زهد و تقوای ایشان در تمام دوران زندگی زبانزد عام و خاص بود.


روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف ،مقام معظم رهبری ، علما و روحانیون ، عموم مردم ،خانواده محترم و وابستگان ایشان از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای آن فقید سعید و صبر و اجر جمیل برای بیت شریف ایشان و بازماندگان مسلت می‌نماید.

ارسال نظرات