استاندار کردستان:

کنگره ۵۴۰۰ شهید استان، متعلق به همه مردم است

استاندار کردستان در جلسه هماهنگی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان، اظهار داشت: این کنگره متعلق به همه مردم است و همه ما موظفیم در راستای گرامیداشت یاد شهدا تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۵۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  بهمن مرادنیا در خصوص تامین اعتبار لازم برای برگزاری این کنگره، گفت: اینکه بخواهیم اعتبارات لازم را به صورت متمرکز تامین کنیم امکانپذیر نیست.

وی افزود: وظایف دستگاه‌ها بر مبنای وظایف ذاتی آن‌ها تقسیم شده و هر دستگاه و کمیته باید بنابر مسؤولیت خود بخشی از اعتبارات مورد نیاز را تامین کند.

مرادنیا همچنین گفت: اگر برای انجام وظایف محوله منتظر تامین اعتبار باشیم، کم لطفی به شهداست.

وی یادآور شد: ما می‌خواهیم این کار با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت و در شان ایثارگری شهدا برگزار شود.

استاندار کردستان ضمن ابراز نارضایتی از کم کاری برخی دستگاه‌ها در انجام وظایف محوله، متذکر شد: برخی مسؤولیت‌ها جزو شرح وظایف دستگاه هاست و قرار نیست همه کار‌ها در قالب کنگره انجام شود.

مرادنیا از جدی نگرفتن کار نیز گله‌مند شد و افزود: توقع داریم این موضوع با توجه به اهمیت آن، جدی گرفته شود؛ عدم جدیت قابل قبول و پذیرش نیست.

وی در پایان خواستار برگزاری جلسه‌ای در نیمه دوم دیماه به منظور اعلام نتایج پیگیری‌ها برای اجرایی شدن کار‌ها شد و حضور مدیران در این جلسه را الزامی اعلام کرد.

در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار نیز به عنوان مسؤول کمیته پشتیبانی کنگره، اظهار داشت: پشتبیانی از تمامی کمیته‌ها برای ما میسر نیست و در برگزاری کنگره اصلی (اردیبهشت ۹۸) نیز باید از تمامی امکانات و توان دستکاه‌های اجرایی استان استفاده کنیم.

حسین فیروزی خاطرنشان کرد: اعتباری خارج از تعهدات نداریم و نمی‌توانیم پرداخت داشته باشیم و در همه کمیته‌ها اصل بر کاهش هزینه هاست.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات