خبرهای داغ:
دادستان قزوین:

ساماندهی امدادخودروها با جدیت بیشتری صورت گیرد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: باید دستگاه های نظارتی با جدیت بیشتری برای ساماندهی امدادخودروها و جلوگیری از بروز سوانح و حوادث در آزادراه های استان اقدام کنند.
کد خبر: ۹۰۹۳۵۸۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست کمیسیون پیشگیری از تصادفات استان که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، گفت: طبق گزارش های دریافتی برخی خودروهای امدادی غیرمجاز در جاده ها و آزادراه های استان برای کسب سود مادی، حوادث ساختگی ایجاد می کنند که جای تاسف دارد.
وی افزود: باید با تشکیل تیم های نظارتی افراد غیرمجاز که دست به چنین حوادثی می زنند جمع آوری شده و جلوی حوادث و سوانح ساختگی در جاده های استان گرفته شود.
قاسمی ادامه داد: قزوین به عنوان پل ارتباطی 11 استان روزانه تردد بسیاری از خودروها و مسافران را ثبت می کند و وقوع چنین حوادثی ذهنیت و دیدگاه نامناسبی نسبت به استان ایجاد خواهد کرد.
دادستان مرکز استان افزود: هرچند ممکن است خسارات مادی یک سانحه و حادثه توسط بیمه های مدنی تحت پوشش قرار گیرد ولی خسارت های روحی و روانی آنها به هیچ وجه قابل جبران نیست و باید دستگاه های متولی در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد:هم اکنون ادارات دولتی در پرونده های مختلفی که در دستگاه قضا تشکیل شده است به دلیل رعایت نکردن چهارچوب های دولتی مقصر شناخته شده اند و ادامه این روند باری را به بیت المال تحمیل می کند.
این مسئول قضایی استان در پایان بیان داشت: اگر این روند ادامه یابد مدیران دستگاه ها باید خود را در قبال قانون مسئول دانسته و پاسخگو باشند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار