خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۰۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
خدمت به انقلاب و ولایتمداری از ویژگی‌های برجسته آیت الله هاشمی شاهرودی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام این مرجع تقلید آمده است: ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله آقای حاج سیدمحمود هاشمی شاهرودی رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید.

در این پیام تصریح شده است: این فقیه عالیقدر از جمله شخصیت‌های علمی حوزه مقدسه قم بود که سال‌های متمادی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امیر المؤمنین (ع) از محضر اساتید بزرگ بهره برد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ب. ۴ ا. اخلاص تمام علاوه بر درس و بحث و اشتغالات علمی در حوزه علیمه خدمت به مردم را در پیش گرفت.

در این پیام خاطرنشان شده است: ریاست ۱۰ ساله قوه قضاییه و عضویت در شورای نگهبان و خبرگان رهبری از جمله سوابق ارزنده این عالم انقلابی و بصیر بوده است.

در پیام آیت الله نوری همدانی آمده است: خدمت به انقلاب اسلامی و ولایتمداری و علمیت و تواضع و مجاهدت و تقدیم چند شهید موجب برجستگی این شخصیت ممتاز بود.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ارتحال این فقیه عالیقدر را به محضر مبارک حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و بازماندگان خصوصاً آقازادگان محترمشان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسألت می‌کنم.
ارسال نظرات