خبرهای داغ:
آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت و اعلام کرد: او در انقلاب اسلامی و تداوم آن سهم بسیاری داشت به گونه‌ای که الان جای او را خالی می‌بینیم.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۱۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
آیت الله هاشمی شاهرودی در تداوم انقلاب سهم مهمی داشت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام تسلیت این مرجع تقلید آمده است: فقدان عالم برجسته و فقیه والامقام حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی (رحمه الله علیه) موجب نهایت تأسف گردید.

در این پیام تصریح شده است: این عالم بزرگوار و ربانی، رکنی از ارکان نظام جمهوری اسلامی و یکی از علمای برجسته حوزة علمیه قم بود و از محضر بزرگانی در نجف و قم بهرة فراوان گرفته بود و در تدریس پربار خود شاگردان باارزشی را پرورش داد.

در این پیام آمده است: او در انقلاب اسلامی و تداوم آن سهم بسیاری داشت به گونه‌ای که الان جای او را خالی می‌بینیم. در میان حوزویان از احترام خاصی برخوردار بود و آثار فراوانی در زمینه‌ی مسائل علمی از خود به یادگار گذاشت.

در این پیام اضافه شده است: اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همه‌ی حوزه‌های علمیه صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات این عالم بزرگ را از خداوند خواهانم و برای بیت گرامی آن فقید سعید صبر و اجر فراوان از خداوند مسئلت دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها