مهدی اصلانی گفت: ۹ دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۹۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
ملت ایران در ۹ دی با بثیرت خود فتنه ها را زیر پا گذاشتن/ حماسه ۹ دی تجلی بصیرت و ولایت مداری
دانشجو معلم مهدی اصلانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

وی  بیان کرد: ۹ دی روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان واحد نیر گفت: ۹ دی روز تجلی اراده الهی در استقرار حیات طیبه نظام اسلامی، روز تجلی ایمان و بصیرت، همت و غیرت و وحدت همگانی ملت مسلمان، روز بیعت با رهبر معظم انقلاب و اعلام پایبندی به آرمان‌های حضرت امام و نفی هر گونه سلطه جویی و زیاده خواهی شیطان بزرگ آمریکا و در یک کلام قیام یکپارچه و هوشمندانه ملت مسلمان ایران بر علیه فتنه و فتنه گران است.

اصلانی با تاکید بر اینکه دشمنان و نظام سلطه، متوجه حاکمیت رهبری بر دل مردم ایران اسلامی شده است، تصریح کرد: آن‌ها باید بدانند که این حاکمیت برآمده از قلب مردم است و مردم برای این نظام و رهبری جانفشانی می‌کنند که در دی ماه سال ۸۸ دیدیم که مردم علیرغم همه مشکلات با آن شور و حضور آگاهانه وارد میدان شدند و به جهانیان ثابت کردند که رهبری در ایران، قراردادی نیست بلکه حاکمیت بر دل‌هاست.

وی ولایتمداری و در مسیر ولایت حرکت کردن، دوراندیشی، تقوای الهی و توسل به اهل بیت (ع) را از راهکار‌های بصیرتی در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی باید توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را شناخت و با بصیرت و هوشیاری در برابر آنان مقاومت و ایستادگی کرد.
ارسال نظرات