خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

برخی نخبگان در فتنه 88 سقوط کردند

عسکری با بیان اینکه در فضای غبارآلود فتنه 88 مردم با بصیرت توانستند حق را از باطل تشخیص دهند، گفت: در فتنه سال 88 برخی نخبگان مدعی سقوط کردند و نتوانستند از آزمون فتنه سربلند بیرون بیاییند.
کد خبر: ۹۰۹۳۶۹۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، جعفر عسکری، ظهر امروز در نشست خبری گرامیداشت حماسه 9 دی، با بیان اینکه هر نعمتی که خداوند داده است برای مورد شکرگزاری واقع شود، اظهار کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دو نعمت در اختیار ما قرار گرفت، یکی ولایت و دیگری مردم ولایتمدار که باید با حضور و نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف شکر این دو نعمت را به جای آوریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان با تأکید بر ضرورت پیگیری مطالبات مردمی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تصریح کرد: گذشت زمان موجب مشخص شدن ماهیت واقعی افراد می‌شود، همانطور که در فتنه سال 88 برخی مدعیان و نخبگان سیاسی سقوط کردند، این ویژگی انقلاب اسلامی است که مانند دریا ناخالصی‌های خود را بیرون می‌ریزد.

وی در ادامه افزود: در فضای غبارآلود فتنه افرادی که دارای بصیرت بودند دچار گمراهی نشدند، مردم هم با تکیه بر بصیرت و بیداری خود نه تنها دچار گمراهی نشدند بلکه در برابر فتنه‌ای که دشمنان 10 سال برای آن برنامه ریزی کرده بودند با خروش انقلابی خود به صحنه آمدند و حماسه آفرینی کرده و فتنه را خنثی نمودند.

عسکری با اشاره به اهمیت یادآوری و تبیین خسارتهای فتنه 88 برای مردم، اظهار کرد: یکی از خسارتهای فتنه سال 88 این بود که دشمنان گستاخی پیدا کردند و به جمعیت ناچیز فتنه گران برای توطئه و دسیسه در کشور امیدوار شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، فتنه را دارای برکاتی برای کشور ارزیابی کرد و گفت: فتنه نشان داد که مردم در همه شرایط پای انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری می‌ایستند، همچنین از فتنه سال 88 درس گرفتیم که باید در همه شرایط دشمنان را تحت نظر داشته و دچار خواب غفلت نشویم، چرا که دشمن نشان داده است که همواره مشغول فرصتی برای فتنه انگیزی و توطئه علیه کشور و انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد:  از مهمترین اقدامات در این ایام به مناسبت سالروز حماسه 9 دی تبیین توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف است، همچنین بررسی ابعاد مختلف جنگ نرم و جنگ اقتصادی دیگر موضوعی است که باید همه به ویژه رسانه‌ها به آن توجه جدی داشته باشند.

عسکری از رونمایی کتاب «کف خیابان» که روایتی است از رخدادهای ایام فتنه سال 88 با حضور مؤلف این کتاب خبرداد و تصریح کرد: این کتاب امروز چهارشنبه پنجم دی ماه در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رونمایی می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت وحدت بخش بودن حماسه 9 دی ماه، اظهار کرد: مراسمات مختلفی در اصفهان به مناسبت حماسه 9 دی برگزار خواهد شد، همچنین مراسم اصلی گرامیداشت حماسه 9 دی در اصفهان، روز یکشنبه 9 دی ماه از ساعت 10 صبح در میدان انقلاب همراه با سخنرانی سردار فضلی برگزار و پس از مراسم، راهپیمایی مردمی از میدان انقلاب اسلامی، خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران تا تقاطع سید علی‌خان راهپیمایی انجام خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار