خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد قزوین:

عملیات کربلای 4 تکرار عاشورای حسینی بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: برای شهدای مظلوم عملیات کربلای 4، این عملیات تکرار عاشورای حسینی بود چرا که آنها با آگاهی از راه بی‌برگشت، در این حماسه حسینی حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۰۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای اداری بنیاد شهرستان آبیک گفت: با توجه به اطلاعات قبلی مبنی بر آگاهی دشمن از انجام عملیات کربلای 4، رزمندگان حسینی ما به نبرد با آنها رفتند تا دفاع مقدس شاهد پیروزی‌های پس از این عملیات باشد.
وی افزود: برای شهدای مظلوم عملیات کربلای 4، این عملیات تکرار عاشورای حسینی بود چرا که آنها با آگاهی از راه بی‌برگشت، در این حماسه حسینی حضور پیدا کردند.
در این نشست همچنین حقایق‌پور با اشاره به واقعه‌ی 7 دی قزوین دوران پیروزی انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه مسوولان ما علی‌رغم اینکه این روز نقطه عطفی در حضور گسترده مردم برای تحقق پیروزی انقلاب اسلامی بود، توجه ویژه‌ای به آن ندارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مسوولان مربوطه به این واقعه‌ی تاریخی و پرداختن به آن در سالروز کشتار مردم قزوین توسط رژیم شاهنشاهی نمی‌پردازند.
حقایق‌پور همچنین از روسای بنیاد شهرستان‌ها خواست تا با ارایه‌ی کارت نمونه هوشمند ایثارگری به مسوولان دستگاه‌های اداری و توضیحات لازم، شرایط را برای ارایه‌ی تسهیلات سریعتر به ایثارگران فراهم کنند.
این مسوول با اشاره به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر تشکیل کمیته‌های ایثارگری در شهرستان‌ها و ارایه‌ی و اجرای برنامه‌های متنوع در این ایام تاکید کرد.
در این نشست تهیه و ارایه‌ی گزارش‌های ارزیابی عملکرد به ستاد جهت تدوین گزارش‌های ارسالی به مراکز مربوطه مورد تاکید قرار گرفت.
همچنین با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان، نظارت بر امور گلزارهای شهدا و رفع مشکلات موجود بویژه در روستاها از دیگر مصوبات این نشست بود.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها