خبرهای داغ:
سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: محفل شعر بصیرت با حضور شاعران کشوری و استانی در روز شنبه 8 دی ماه از ساعت 15 الی نماز مغرب و عشاء در مسجد غریبلر واقع در خیابان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۱۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سید محمدحسین بلاغی با اشاره بر لزوم ارج گذاشتن به شاعرانی که در راه پیشرفت و اعتلای بصیرت دلسوزانه تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: این محفل شعر در جهت ارتقا کیفی و کمی شعر و ادبیات حوزه انقلاب اسلامی و نقش آن در بصیرت افزایی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است، افزود: انتقال ارزش های انقلاب و نقش آن در بیداری و بصیرت انقلابی با استفاده از زبان گویای شعر به نسل امروز جامعه از اهداف اصلی برگزاری این محفل شعر است.
وی گفت: شعر از ارکان اصلی بسط و گسترش فرهنگ بوده و شاعران به عنوان پیشتازان این عرصه رسالت سنگینی برعهده دارند.
بلاغی اضافه کرد: این محفل شعری را حوزه هنری آذربایجان شرقی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بسیج هنرمندان با همکاری یکدیگر برگزار می کنند.
  حماسه نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

ارسال نظرات