مدیرکل هواشناسی استان لرستان گفت:از اواسط فردا سامانه‌ای بارش‌زا آسمان استان لرستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا پایان روز جمعه سبب ابرناکی، کاهش دما، مه آلود شدن هوا، بارش باران و نیز گاهی رعدوبرق در مناطق مختلف استان می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۹۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد ناصر هاشمی  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اواسط فردا سامانه‌ای بارش‌زا آسمان استان لرستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا پایان روز جمعه سبب ابرناکی، کاهش دما، مه آلود شدن هوا، بارش باران و نیز گاهی رعدوبرق در مناطق مختلف استان می‌شود.

وی افزود: این سامانه بارشی در برخی نقاط به ویژه نیمه غربی و جنوبی آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها را به همراه خواهد داشت؛ همراهی این سامانه بارشی با هوای سرد،  برای شهرهای سردسیر شمال و شرق  استان، گردنه‌ها و حتی ارتفاعات مرکز استان سبب بارش برف خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان لرستان با بیان اینکه این وضعیت و شرایط جوی سبب اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود عنوان کرد: سرعت وزش باد به بازه قابل ملاحظه تا شدید لحظه‌ای خواهد رسید به طوری که در گردنه‌ها سبب کولاک برف می‌شود، از این رو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات