فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد حماسه نهم دی را یک حماسه ماندگار درتاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت : 9 دی ثمره عشق همه مردم به نظام، ولایت، ارزش های والای دفاع مقدس و مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار بود.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۵۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد ، سرهنگ دوم پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد با اشاره به اینکه 9دی، نماد بصیرت، وحدت و روز میثاق با شهدا و امام شهداست و باید همواره زنده نگه داشته شود اظهارداشت : یوم الله نهم دی روز تجلی قدرت خدا و اراده امت در حمایت از امام زمان (عج) بود که در آینه ولایت فقیه تبلور یافته است.

این مقام مسئول با گرامیداشت این روز که نماد بصیرت و عزت و ولایتمداری ملت بود،‌ خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با همسویی و همگرایی جریان قدرت طلب و نظام سلطه با تأسی از سلطنت طلبان خارج نشین، ضمن هتاکی به مقدسات، هنجارشکنی، عبور از قانون و خط قرمزها در پی ساقط کردن نظام اسلامی بودند که با راهبرد حکیمانه "دفع حداقلی و جذب حداکثری" رهبری فرزانه انقلاب نقش برآب شد.
وی عنوان کرد: حماسه نهم دی ماه نشان داد که نظام ولایی برآمده از انقلاب اسلامی٬ تنها نظامی است که توانایی ایستادگی در برابر زورگویی‌های آمریکا و هم پیمانانش را دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد حماسه 9 دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با تمام وجود تا پای جان در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اصول نظام جمهوری اسلامی در مقابل مستکبران و توطئه‌گران و فتنه‌گران خارجی و داخلی ایستادند.
حاجی زاده تصریح کرد : نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات