سید ساجد یعقوبی
با محوریت تجلیل از جهادگران دانشجو:
با محوریت تجلیل از جهادگران دانشجو و فرهنگ‌سازی حرکت‌های جهادی و با حضور حاج حسین یکتا فرمانده قرارگاه امام رضاییهای کشور، همایش شکوه هجرت در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۷۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

همایش بزرگ شکوه هجرت در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین یکتا فرمانده قرارگاه امام رضاییهای کشور در همایش بزرگ شکوه هجرت در اردبیل اظهار داشت: دانشجویان امروز باید با درس گرفتن از گذشتگان و الگو قرار دادن شهدای دیروز و مدافعان امروز با تفکر بسیجی و حضور در جبهه‌های سازندگی حماسه جدید را پدید آورند.

وی افزود: امروز زمان جهاد است دانشجویان باید تحلیل درستی از مسائل روز داشته باشند؛ آمریکایی ها گفته بودند تا سه ماه آینده کار این انقلاب تمام است یعنی اتاق‌های فکر دشمنان هر لحظه در حال توطئه چینی علیه نظام اسلامی است اما با تفکر بسیجی و کارهای جهادی شاهد شکست خوردن دشمنان بودیم و باید در این مسیر ایستادگی کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضایی‌های کشور بیان کرد: قیامی که قرار بود پیش زمینه ظهور امام عصر(عج) باشد 40 سال پیش اتفاق افتاد و دشمن از این مساله سخت در هراس است و دشمنان در این 40 سال هر به هر طریق که می‌توانستند به انقلاب ضربه زدند.

یکتا تصریح کرد: ما دیروز پشت دیوارهای بصره جنگیدیم و امروز پشت دیوارهای بیت‌المقدس می‌جنگیم.

وی گفت: ما به بالای قله ظهور رسیده‌ایم در شرایط کنونی باید مقاومت کنیم و بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید خودتان را بسازید اگر بسازید نقطه تاثیر می‌شوید.

فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضایی‌های کشور اظهار کرد: امروز ماموریت یک دانشجوی بسیجی این است که به حداقل‌ها راضی نباشد و در راستای آرمان‌های انقلاب قدم بردارد.

یکتا با بیان اینکه بسیجی واقعی امیرالمومنین(ع) بود که همه زندگی خود را وقف اسلام کرد، افزود: باید به این مسئله واقف باشیم که سیدعلی عالم را می‌زنند تا سیدمهدی عالم ظهور نکند.

فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضایی‌های کشور گفت: ما امروز شاهد رشادت جوانان در جبهه‌های جنگ بودیم همچون شهید حججی که سر داد و حجتی برای نسل‌ها شد و این سرهای بریده شده کارها کرد.

ارسال نظرات