جلسه ستاد پشتیبانی مدافعان حرم وجبهه مقاومت با حضور اعضای کمیته‌های ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان کوثر برگزار دش.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۸۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
جلسه ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت در شهرستان کوثر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار محرم پور رحمان فرمانده ناحیه سپاه شهرستان اظهار داشت: ما امسال با کمک مردم شریف شهرستان واز طریق بسیج سازندگی وکمیته امداد امام خمینی (ره) نزدیک به هشتاد میلیون ریال جمع آوری وبه حساب ستاد پشتیبانی مدافعان حرم واریز کرده ایم.

وی افزود: هدف از تشکیل این ستاد همکاری بیشتر مردم در این امر خداپسندانه است و ما وظیفه داریم که از مدافعان حرم چه از نظر مادی وچه از جهات دیگر حمایت کنیم واگر واقع بینانه به این قضیه بنگریم که اگر مدافعان حرم وفداکاری‌های آن‌ها وجانفشانی‌های آن عزیزان نبود قطعا این نعمت امنیت در حال حاضر در کشور مانبود.
 
پوررحمان ادامه داد: اگر مدافعان حرم بموقع در سوریه وعراق حضور پیدا نمی‌کردند باید به جای دو هزار شهید باید الان در مرزهایمان دویست هزار شهید تقدیم می‌کردیم.

فرمانده سپاه شهرستان کوثر گفت: اگر ایران به موقع در جنگ سوریه مشارکت نمیکرد وضع کشور ما بدتر از سوریه می‌شد وسیاست جمهوری اسلامی ایران این است که جنگ در بیرون از مرز‌های کشور باشد والان به برکت خون مدافعان حرم پایگاه ما در ۳ کیلومتری مرز‌های اشغالی است واین برای ما افتخار است والان مرز‌های سیاسی ما تا دریای سرخ هست این‌ها برای ما افتخار هستند وهمه این‌ها به برکت مدافعان حرم است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار