جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: تعامل و هم افزایی با پلیس فرودگاه عامل موفقیت سپاه فرودگاه در ماموریتهایش است.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۶۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم گرامیداشت پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) با حضور کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی استان و خانواده هایشان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
سردار محمدناطری، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: یگان حفاظت هواپیما باعث  پیشرفت، توسعه، و رونق هر کشوری است.
 
وی با اشاره به این مطلب که دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون سعی بر صدمه زدن انقلاب اسلامی داشته و دارد، افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس پیروزیهای بسیاری را رقم زدند که دشمن این پیشرفتها را بر نتاقت و اقدام به ربایش 3 فروند هواپیما کرد.
 
سردار ناظری تهدات دشمن علیه نابودی ملت ایران و تضعیف روحیه رزمندگان برای واگذاری میدان به آنها را ترفند دشمن بیان و ادامه داد: دشمن با ربایش این 3 فروند هواپیما به دنبال ناکارآمد جلوه دادن امنیت ایران بود، که به لطف خدا و بصیرت و آگاهی گارد آهنین این توطئه هم خنثی شد.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که حضور شجاعانه پاسداران و پلیس فرودگاه توطئه های دشمن را خنثی کرده است بیان کرد: موفقیتهای امروز نظام جمهورس اسلامی به برکت فرمان امام خمینی و توجه مقام معطم رهبری و تلاشهای مجاهدت گونه و ایثارگرانه ی کارکنان یگان حفاطت فرودگاهها است که با بصیرت این دستاوردها را برای ما به ارمغان آورده است.
 
این مسئول انجام ماموریت در این یگان بر اساس ولایتمداری، بصیرت، هوشیاری و آگاهی را از رسالتهای کارکنان سپاه فرودگاه بر شمرد و اظهار داشت: تعامل و هم افزایی  این  نهاد با رعایت حفط کرامت انسانی و تعامل و هماهنگی با پلیس فرودگاه عامل موفقیت سپاه فرودگاه در ماموریتهایش است.
 
وی مسافر محوری و تکریم مسافرین را از شاخصه های این نهاد دانست و افزود: برای پاسداران در این حیطه حساس کاری باید مسافر محوری همراه با اخلاق محوری مهم باشد و با روحیه امر به معروف و نهی از منکر و احترام به یکدیگر و حفظ تقوا و پرهیزکاری  در کار موفق و پیشرفت داشته باشیم.
ارسال نظرات