رئیس مرکز امور اجرایی نمایشگاه‌های صنعت هسته‌ای کشور از از برپایی چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۳۹۶۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، معصومه طباطبایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از ثمرات انقلاب اسلامی و در برگزاری بسیاری از برنامه‌های کشوری پیشرو است، از برپایی چهل و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در این دانشگاه خبر داد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از روز یکشنبه 9 دی مصادف با روز بصیرت لغایت پنچ شنبه 13 دی ماه در دانشگاه آزاد اسلامی برپا می‌شود و بازدید از این نمایشگتاه علاوه بر اساتید، دانشجویان و دانش آموزان برای عموم نیز آزاد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد عنوان کرد: این دانشگاه که قدمتی بیشتر از دانشگاه دولتی دارد علاوه بر یزد در شهرستان‌های دیگر استان نیز به سطح علمی، فرهنگی و ... کمک کرده و در این زمینه پیشرو بوده است.

طباطبایی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یزد جز اولین دانشگاه‌ها در میزبانی شهدای گمنام بوده است، گفت: این دانشگاه در بسیاری از برنامه‌های اجتماعی شرکت داشته که از جمله می‌توان به برگزای همایش سبک زندگی، ارائه مشاوره تحصیلی و خانوادگی به دانشجویان در مراکز مشاوره و برگزاری استارت تاپ‌های مختلف اشاره کرد.

محمد تقی شجاعی رییس مرکز امور اجرایی نمایشگاه‌های صنعت هسته‌ای کشور نیز در این نشست با اشاره به چهل سالگی انقلاب و با بیان اینکه با بروز و ظهور این انقلاب پیشرفت چشمگیری در تمامی حوزه‌ها در ایران بودیم، گفت: صنعت هسته‌ای و اقدامات سازمان انرژی اتمی یکی از مباحثی است که شاهد پیشرفت روزافزون آن بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای از آذرماه سال 87 در دانشگاه تهران کار خود را شروع کرد و تاکنون در 45 دانشگاه کشور به ارائه دستاوردهای هسته‌ای به دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، دانش‌آموزان و عموم مردم پرداخته است.

شجاعی با بیان اینکه چهل و ششمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای در دانشگاه آزاد یزد برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه از 9 دی ماه به مدت پنج روز از ساعت 9 الی 13 و 14:30 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در سه بخش چرخه تولید سوخت هسته‌ای، تولید انرژی نیروگاهی و کاربردهای جانبی صنعت هسته‌ای به ارائه دستاورها خواهد پرداخت و کارشناسان انرژی هسته‌ای در 20 غرفه‌ای که در این نمایشگاه دایر است به توضیحات مبسوط در حوزه‌های مختلف صنعت هسته‌ای خواهند پرداخت.

رییس مرکز امور اجرایی نمایشگاه‌های صنعت هسته‌ای کشور با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه همراه با برگزاری مسابقه و اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان خواهد بود، گفت: آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور نهم دی از ساعت 9 صبح در سالن آمفی تئاتر دکتر علی سلطانی دانشگاه آازد اسلامی واحد یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات