نماینده مردم طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بدانند عقب نشینی در برابر خواسته‌های امریکا نه تنها پیشرفتی به دنبال ندارد بلکه منجربه فروپاشی کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۰۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دهقان امروز در ششمین اجلاسیه مجمع قشر بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) در محل تالار نصر مشهد اظهار داشت: بعد از گذشت هشت ماه از انتخابات سال 88 توسط دشمنان فتنه‌ای رقم خورد ولی مردم کشورمان در نهم دی به میدان آمدند و این روز  نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی شد  و جریان فتنه را مچاله کرد.

وی افزود: دشمن می‌خواست از طریق انتخابات و کشته‌سازی و کشتن؛ مردم را تحریک و در برابر هم قرار دهد تا از این طریق نظام را براندازی کند.

نماینده مردم طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فتنه 88 سیاسی بود و در بستر انتخابات رقم خورد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهم ترین توطیه علیه کشورمان بود بطوریکه از جنگ تحمیلی و تجزیه طلبی دشمن هم خطرناک تر بود.

وی افزود: ما هم اکنون درگیر فتنه اقتصادی هستیم. عوامل فتنه اقتصادی همان عوامل فتنه 88 هستند با این تفاوت که در فتنه 88 سرویس‌های امنیتی بیگانه خودشان را علنی نکردند اما در فتنه اقتصادی رسما تحریم را برای به زانو درآوردن ایران اعلام کردند.

دهقان ابراز داشت: اینکه می‌گوییم فتنه اقتصادی، به این دلیل است که فرزندان و صاحبان و شاگردان فتنه 88 در داخل با بیگانگان همکاری می‌کنند و   بسیار منافقانه هم عمل می‌کنند اگر صرفا فشار اقتصادی امریکا بود دیگر فتنه نبود بلکه جنگ اقتصادی امریکا بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: نقدینگی کشور ما نسبت به گذشته سه برابر شده است اما این نقدینگی به جای اینکه صرف تولید و رونق اقتصادی کشور شود در بانک خوابیده شد و این به عنوان تهدیدی برای اقتصاد کشورمان شد.

نماینده مردم طرقبه و شاندیز در مجلس تصریح کرد: با وجود کمبود ارز  گفتند هر کسی هر چقدر می‌خواهد دلار بگیرد و بعد یک قلم کالا وارد کشور نشد. وقتی ذخایر طلا کم است چرا سکه را 1و 5 میلیون بفروشید.  این دقیقا همان فتنه اقتصادی است بعد می‌گویند راه حل کشور سیاسی است نه اقتصادی.

وی با بیان اینکه اقتصاد ما اقتصاد مقاومی است، ادامه داد: به جای اینکه بیایند  تولید را رونق دهند حرف از مذاکره می زنند و هنوز برجام به نتیجه نرسیده رابطه را با چین و روسیه و هند خراب می‌کنند  و می‌گویند ما می‌خواهیم فقط با اروپا و امریکا رابطه اقتصادی داشته باشیم.با شرکت توتال که در امریکا و فرانسه محکوم شده  قرار داد می‌بندند.

دهقان خاطرنشان کرد: فتنه اقتصادی به مراتب از فتنه 88 بالاتر است امروز با مشکلات اقتصادی که ایجاد کردند و ضعیف کردن مردم به لحاظ اقتصادی می‌خواهند مردم را در برابر نظام قرار دهند و خودشان اموال و ثروت کشور را به غارت می‌برند.

وی  بیان داشت: مردم باید بدانند عقب نشینی در برابر خواسته‌های امریکا نه تنها پیشرفتی به دنبال ندارد بلکه منجربه فروپاشی کشور می‌شود.اقتصاد ما قوی است و راه حل مشکلات استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها