خبرهای داغ:
لیگ برتر تیراندازی مردان ایران

برتری تیراندازان قم در آزمون دانشگاه / ۳ شکست غیر منتظره در خانه

تیراندازان تیم هیأت قم در آخرین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور یک برد و سه شکست غیر منتظره در کارنامه خود به ثبت رساندند.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۲۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
برتری تیراندازان قم در آزمون دانشگاه / ۳ شکست غیر منتظره در خانه

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تیمی که امسال بدون حامی مالی در مسابقات لیگ برتر تیراندازی مردان باشگاه‌های ایران شرکت کرده، تیم هیأت تیراندازی استان قم است که با اتّکا به توان و استعداد تیراندازان بومی در مقابل حریفان مطرح و تیراندازان شاخص لیگ برتری به میدان می‌رود.

این تیم در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی میزبان دیدار‌های هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر تیراندازی بود، رقابت‌هایی که برای نماینده قم یک برد و سه باخت به همراه داشت و سرانجام نیم فصل نخست لیگ برتر با صدرنشینی تیم مقاومت به کار خود پایان داد.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، مسابقات هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر تیراندازی مردان ایران با حضور پنج تیم در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی به انجام رسید و تیم مقاومت در هر دو رشته تفنگ و تپانچه در صدر جدول امتیازات قرار گرفت و تیم‌های ساچمه بیژن و نزاجا دوم و سوم شدند.

در پیکار‌های هفته سوم لیگ برتر که در دو رشته تفنگ و تپانچه به انجام رسید، تیم منتخب هیات تیراندازی قم به عنوان میزبان در مقابل تیم دانشگاه علوم انتظامی به پیروزی رسید، اما سه مسابقه دیگر خود به ترتیب برابر تیم‌های نزاجا، مقاومت و ساچمه بیژن را به حریفان واگذار کرد.

همچنین با انجام دیدار فینال بخش انفرادی رشته تفنگ بادی امیرمحمد نکونام از تیم نزاجا، مهدی جعفری پویا از تیم مقاومت و حسین باقری دیگر عضو تیم نزاجا به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در تپانچه بادی امیر جوهری، جواد فروغی و محمد رسول عفتی هر سه از تیم مقاومت اول تا سوم شدند و بدین‌ترتیب پرونده نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر تیراندازی مردان ایران بسته شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار