فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان :

سپاه لرستان ظرفیت بزرگی برای کمک به واحدهای صنعتی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سپاه فارغ از مسائل حزبی و جناحی همواره کمک‌یار دولت‌ها بوده است، گفت: وظیفه سپاه و بسیج کمک به دولت در راستای خدمات‌رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۳۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در نشست با هیأت امنای کلینیک صنعت و معدن لرستان، با اشاره به اینکه جای کلینیک صنعت در استان و کشور خالی است، اظهار کرد: سپاه استان ظرفیت بالایی در راستای کمک به کلینیک صنعت دارد.

وی خاطرنشان کرد: جمع زیادی از مخترعین و مبتکرین در نهادهایی همچون بسیج اساتید و بسیج علمی پژوهشی وجود دارد که می‌توان از توانایی و توانمندی آن‌ها نهایت بهره را برد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به وجود برخی طرح‌های های‌تک و جهانی در استان بیان داشت: از سوی بسیاری از مراکز برای خریداری این طرح‌ها رایزنی شده اما ما به دنبال اجرایی کردن آن‌ها در لرستان هستیم.

کشکولی با بیان اینکه سپاه فارغ از مسائل حزبی و جناحی همواره کمک‌یار دولت‌های روی کارآمده بوده و هست، افزود: وظیفه سپاه و بسیج کمک به دولت در راستای خدمات‌رسانی به مردم است.

وی تنها بخشی از مشکلات اقتصادی حال حاضر را ناشی از کمبود نقدینگی دانست و گفت: بخش دیگری از این مشکل به دلیل سوء‌مدیریت‌ها است که می‌توان مدیران را با آموزش توانمند کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه برای صنایع حال حاضر استان می‌توان چشم‌اندازی را در بخش‌های مختلف تهیه و اجرایی کرد، بیان داشت: هم‌اکنون برخی از واحدهای صنعتی غیرفعال هستند که بایستی مشکلات را احصاء و پس از اولویت‌بندی برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

کشکولی بر حفظ واحدهای صنعتی فعال تأکید و تصریح کرد: برخی دیگر از واحدها نیاز به ارتقاء در سطح و عمق دارند که بایستی آن‌ها را حمایت و کمک کرد.

وی بر جذب سرمایه‌گذار بومی در استان تأکید کرد و گفت: می‌توان با راه‌اندازی چرخه تولید و مصرف در استان از محصولات داخلی استان حمایت کرد، ضمن اینکه در این زمینه نیاز به فرهنگ‌سازی داریم و در این خصوص صدا و سیما یک ظرفیت بزرگ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات