فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه ما مفتخریم پس از ۴۰ سال هجمه داخلی و خارجی، اما همچنان اسلام جوهره اصلی حکومت دینی است، افزود: هرچند این ادعای سختی است، اما توانسته‌ایم آن را حفظ کنیم و مستند آن قانون اساسی به عنوان نقشه راه است که براساس قرآن و اسلام نوشته شده است. گفت:
کد خبر: ۹۰۹۴۰۶۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی  امروز در دومین مجمع تخریب‌چیان استان لرستان که در پادگان حمزه برگزارشد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول چهل سال دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های مختلف علمی، کشاورزی، پزشکی، صنعتی و حوزه‌های دیگر کسب کرده اما من معتقد هستم دستاوردهای مهم‌تری نیز داشته است.

وی با اشاره به اینکه ما مفتخریم پس از 40 سال هجمه داخلی و خارجی اما همچنان اسلام جوهره اصلی حکومت دینی است، افزود: هرچند این ادعای سختی است اما توانسته‌ایم آن را حفظ کنیم و مستند آن قانون اساسی به عنوان نقشه راه است که  براساس قرآن و اسلام نوشته شده است. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: دیگر گواه این ادعا قوانین جاری‌ است که در مجلس تصویب  می‌شود و باید درشورای نگهبان توسط شش فقیه عادل و آگاه با قران تطبیق داده شوند همچنین توسط شش حقوقدان با قانون اساس که متاخذه از قرآن است وفق داده شود.

وی گفت: بالاتر از همه مواردی که اشاره شد آرمان‌های انقلاب اسلامی است که پس از گذشت چهل سال همچنان دینی و اسلامی است مانند حضور دریمن و سوریه زیرا براساس مفاهیم قرآن باید از مظلومان در هر کجای دنیا دفاع کنیم.

سردار کشکولی تصریح کرد: نکته مهم در مورد حضور ما در منطقه  آگاهی دوستان و دشمنان نسبت به نداشتن چشم داشت به سرزمین و یا دریافت دستمزد است درواقع هدف ما دفاع از مظلومان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی قوانین و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی دینی است و هیچ‌گاه  خللی به آن وارد نخواهد آمد زیرا ساختار آن دینی و اسلامی است.

وی به پرسش برخی افراد جامعه مبنی بر اینکه چرا با وجود حکوت دینی شاهد دزدی‌، گران‌فروشی ، رشوه‌خواری  و موارد دیگر هستیم، خاطرنشان کرد: این مسائل را که بیان کردم ماهیت انقلاب اسلامی است اما مشکلاتی که  با آن مواجه هستیم ناشی از عملکرد ما است.

 سردار کشکولی اظهار داشت: اما دستاورد مهم دیگر که بسیار حایز اهمیت است به نقش مردم در اداره کشور مربوط می‌شود در طول تاریخ ایران همیشه و همیشه  ملت یا نوکر حکومت بوده یا هیچ‌کاره و بدتر از همه پادشاهان مملکت  نیزهیچ کاره بودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات