امام جمعه بروجرد:

حماسه 9 دی خط بطلانی بر التهابات بود

امام جمعه بروجرد گفت:حماسه 9 دی خط بطلانی بر نابسامانی‎ها، التهابات و فتنه 88 بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۶۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امروز در دیدار با اصحاب رسانه بروجرداظهار کرد: حماسه 9 دی خط با حضور گسترده آحاد مردم بطلانی بر فتنه 88، همه نابسامانی‎ها و التهابات کشید.

وی با تاکید بر اینکه ریشه این فتنه را باید در خارج از مرزها جستجو کرد، عنوان کرد: دشمن در سی و چند سال با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند ترور، توطئه، کودتا، جنگ تحمیلی و تحریم نتوانست جلو پیشرفت انقلاب را گرفته و آن را از بین ببرد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: فتنه 88 چند ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از طریق رسانه‎های غربی با کلیدواژه تقلب آغاز شده بود و عوامل داخلی نیز هم‌صدا با آن‌ها این را تکرار کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: در حالی با برگزاری انتخاباتی سالم رئیس جمهور منتخب انتخاب شد که کاندیدهای شکست‌خورده به جای تمکین به قانون آن حوادث تلخ را رقم زدند.

وی تاکید کرد: حماسه به یاد ماندی 9 دی خط بطلانی بر فتنه 88، نابسامانی‎ها و التهابات بود و آحاد مردم با خلق این حماسه بصیرت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی اعلام و دشمنان را مأیوس کردند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: 9 دی روز بصیرت، دفاع از ولایت و انقلاب و تودهنی مردم به دشمنان و فتنه‌گران است.

حسینی با اشاره به اینکه خداوند متعال پشت انقلاب بوده و می‎خواهد آن را حفظ کند، گفت: هر کدام از ضرباتی که دشمنان در طول عمر انقلاب بر پیکره آن وارد کرده‎اند، برای ساقط کردن یک حکومت کافی بوده است.

وی اظهار کرد: با وجود جنگ تحمیلی دشمنان علیه انقلاب نوپای اسلامی، انواع توطئه‎ها، ترورها و تحریم‎های کمرشکن ارائه خداوند متعال بر حفظ انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در حالی دشمنان نمی‎خواهند چهل‎سالگی انقلاب را ببیند که خود در حال افول است، در اعمال تحریم‎ها علیه ایران آنقدر رسوا شدند که حتی دوستانشان نتوانستند با آن‌ها همراه شوند.

حسینی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه دشمنی‎های دشمنان انقلاب اسلامی روز به روز در دو بعد داخلی و خارجی در حال پیشرفت، گسترش و تقویت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و گرانی‎ها گفت: ضعف مدیریتی یکی از موضوعات دخیل در گرانی‌های اخیر بود، البته با قاطعیت قوه قضائیه در مبارزه با مفسدان اقتصادی شاهد کاهش نرخ ارز و سکه در بازار هستیم.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه جنگ تمام عیار اقتصادی رزمندگان اقتصادی می‎خواهد، اظهار کرد: مدیران باید با تلاش شبانه‎روزی در برابر دشمن قداری که بویی از انسانیت نبرده بایستند.

حسینی بیان کرد: از سویی مدیران در سطح کلان باید اصل شایسته‎سالاری را پیاده کرده و با انتخاب و گماردن مدیران کارآمد در جهت کمک به حل مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار