مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد بابیان اینکه اکثر مدارس خرم‌آباد ایمن نیست گفت: اقدامات لازم در راستای پیشگیری از حوادث انجام شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۶۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حمید علیرضایی در جمع خبرنگاران در راستای ایمنی مدارس خرم‌آباد اظهار داشت: ایمنی بیشتر مدارس شهر خرم‌آباد ضعیف است و استانداردهای لازم را ندارد.

 

وی بابیان اینکه مدارس جز ساختمان‌های پرخطر به شمار می‌رود که نیازمند توجه بیشتر در بحث ایمنی است عنوان کرد: سر درب ساختمان برخی مدارس به‌گونه‌ای است که امکان حضور ماشین‌ آتش‌نشانی در حیاط مدرسه وجود ندارد.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید از مدارس تصریح کرد: از مدارس زیادی بازدید داشته‌ایم و نکات لازم را به مسئولان گوشزد کرده‌ایم که امیدواریم برای رفع مشکلات اقدامات مناسبی انجام شود.

 

وی بابیان اینکه باید اقدامات لازم در راستای پیشگیری از حوادث انجام شود افزود: باید قبل از آنکه اتفاقی رخ دهد راه‌های پیشگیری را تا حد امکان فراهم کنیم.

 

علیرضایی بهترین شیوه برای ارتقا سطح ایمنی در جامعه را آموزش و فرهنگ‌سازی دانست و تصریح کرد: در راستای رسیدن به این هدف، سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد همه‌ساله با همکاری سازمان آموزش‌وپرورش نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان اقدام می‌کند.

 

وی در راستای آموزش اطفا حریق در سطح مدارس گفت: تاکنون دوره‌های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی برای دانش‌آموزان برگزار شده و آمادگی کامل داریم نه‌تنها در کل مدارس بلکه در مساجد و مکان‌های عمومی که درخواست کنند آموزش‌ها ارائه شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات