عباس زاهدی ابراز داشت: یکی از رویش های انقلاب وجود دبیران سخت کوش است لذا انقلاب جوان خواهد ماند چون زنده و پویاست .
کد خبر: ۹۰۹۴۰۷۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, در آستانه جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست هیات اندیشه ورز کانون  بسیج فرهنگیان شهرستان کوهبنان در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدای این نشست  سرهنگ عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره)و شهیدان همیشه جاوید و گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی شاهرودی گفت در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم در حالی که شاهد ریزش ها و رویش های افراد مختلف هستیم البته انقلاب ما ماندگار و جاودانه خواهد بود.

وی ابراز داشت یکی از رویش های انقلاب وجود دبیران سخت کوش است لذا انقلاب جوان خواهد ماند چون زنده و پویاست .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ادامه داد شهید حججی نمونه انسان های برجسته در دهه اخیر است در حالی که افرادی مطرح از ولایت و رهبری را فاصله گرفتند که این مهم در زمان حضرت علی(ع) هم به چشم می خورد .

وی خاطر نشان کرد از معجزات انقلاب انسان های شریفی هستند که  جوانی خود را وقف انقلاب می کنند تا در راستای تعالی انقلاب گام بر دارند گرچه دشمنان در حال مبارزه و جنگ اقتصادی با ما هستند اما باز هم  عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی شاهد خواهیم بود .

زاهدی افزود ایرانی می تواند در تمام عرصه ها پیشرفت داشته باشد فقط باید نگاه درون زا و اقتصاد گرای داخلی داشته باشیم چرا که ما در بحث تکنولوژی هوا و فضا پیشرفت های فوق العاده ای داریم.

وی تصریح نمود با مدیریت جهادی مورد نظر مقام معظم رهبری مد ظله العالی می توان در تولید خودروی داخلی گام های اساسی برداریم چون ما در جاده سازی ،مقوله های پژوهشی و...به نقاط خوبی رسیدیم .

ایشان گفت باید امیدواری را در دل جوانان و نوجوانان ایران اسلامی زنده کنیم خدمات انقلاب را بازگو نماییم چرا  که ما می توانیم به هر پیشرفت و اقتداری دسترسی داشته باشیم . 

ارسال نظرات