در بیانیه شورای همفکری بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود تاکید شد:
در بیانیه شورای همفکری بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود تاکید شده است: حماسه نهم دی ماه مردم ایران حامل پیام ایمان و بصیرت و انقلابی گری مردم ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۸۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای همفکری بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود به مناسبت روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد:
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسى‏ بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی‏ ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ» (آیه ۵ / سوره ابراهیم)
سپاس بیپایان خداوند یکتا را که در سایه سار حکومت اسلامی، «ولایت فقیه» این یادگار تاریخی و گرانقدر روح خدا را زمینه ساز انسجام، اتحاد، استقامت، پیشرفت و سرافرازی ملت شریف ایران قرار دارد.
نهم دی، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، یوم الله است و گرامی‏داشت آن، نشانه‏ای است بر استمرار عهد امت با ولایت و اجتماعات پرشور بزرگداشت این روز، گواهی است بر این حقیقت زنده در جان ملت ایران؛ و ما با تأسی به آیه شریفه «وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ» نهم دی را که یکی از مصادیق بارز شعائر دینی است گرامی میداریم.
قیام تاریخی و ماندگار نهم دی ۱۳۸۸ به تعبیر مقام معظم رهبری؛ حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته»، «یکی از قله‌های فراموش نشدنی»، «حرکت برخاسته از بصیرت»، «شناختن موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز»، حرکتی در فضای غبارآلود و حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.
حماسۀ مردم در نهم دی ۱۳۸۸، حامل این پیام بود که دست قدرت الهی و روح حسین بن علی (ع) و عاشورا، و روح ایمان و تعهد مردم بصیر و انقلابی ایران همیشه مانع از ایجاد نفوذ و فتنه و براندازی نظام اسلامی می‌شود.
امروز، ملت بزرگ ایران، در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی درحالی نهمین سالروز حماسه سترگ نهم دی را گرامی می‏ دارند؛ که برخی افراد، از تریبون‏‌های رسمی، سعی در تحریف این حادثه بزرگ دارند و حرکت فخیم و خروش عظیم ملت در مقابل فتنه‏‌گران را به واکنشی احساسی نسبت به هتک شعائر حسینی تنزل می‏دهند تا ۸ ماه قشون‏ کشی فتنه‏گران در خیابان‏ها و تاخت‏ و تاز بی‏محابا بر عقاید دینی و انقلابی یک ملت، همچون آتش زدن مساجد، هتک حرمت مجلس عزای سالار شهیدان و توهین به مقدسات را از یاد‌ها پاک کنند.
این افراد بدانند همان بصیرتی که مردم را به وحدت کلمه رساند و به میدان حضور و حماسه رهنمون شد، امروز نیز در قلب و فکر ملت، بروز و ظهور دارد و نخواهند گذاشت نماد بصیرت و هم‏عهدی امت و ولایت، به میدان تحریف برده شود.
آن حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرمود: ه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به درستی: «تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی «علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.»
ما دانش‌آموزان بیدار نسل چهارم انقلاب، با بصیرت به وصایای امام راحلمان گوش می‌دهیم که می‌فرمود:: «همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.»، جانمان را در طبق اخلاص نهاده و در دفاع از انقلاب و رهبر عزیزتر از جانمان تقدیم می‌نماییم؛ و در پایان با درود و سلام به ارواح طیبه شهدا با آرزوی صحت و سلامتی برای نائب امام زمان (عج) امام خامنه‌ای عزیز و با گرامی‏داشت یاد پیر و مرادمان، خمینی کبیر که احیاگر اسلام ناب در عصر حاضر بود و نهضت او نه تنها ایران اسلامی، بلکه تمامی معادلات جهانی را متحول کرد؛ ضمن محکومیت تلاش‌های مذبوحانه اخیر دشمنان در تخریب شخصیت والای ایشان، این وصیت او را در فکر و دل، زنده نگاه می ‏داریم که فرمود:: «بر ملت شریف ماست که این ایام اللَّه را که هدیه‏هایى از عالم غیب ربوبى است با جان و دل حفظ، و با چنگ و دندان نگهدارى کنند؛ و با شعار و شعور بر مخالفان مکتب و خدمتگزاران به شیاطین بزرگ و کوچک بتازند و صف‌هاى خود را فشرده‏تر و دل‌هاى خود را مطمئن‌تر، با قدم استوار و تصمیم آهنین، بر مشکلات و توطئه ‏هاى غرب و شرق غلبه کنند».
آری! «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ». (آیه ۴ / سوره الصف)
ارسال نظرات
پر بیننده ها